printlogo


کد خبر: 248368تاریخ: 1401/3/25 00:00
خرده گزارش

لوسادا گزینه جدی برای مربی بدنساز
بعد از جدایی مظاهر رحیم‌پور از پرسپولیس حالا یحیی دنبال یک مربی بدنساز خارجی است و بعید نیست خیلی زود جانشین همکار سابقش را پیدا کند.
په‌په لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی که سابقه حضور در تیم‌های نساجی، گل گهر و ... را دارد به احتمال زیاد در کادر فنی پرسپولیس حضور خواهد داشت.
قرار بود این مربی دیشب مذاکرات نهایی‌اش را با باشگاه انجام ‌دهد و با توجه به شناخت گل‌محمدی از وی و همچنین درخواست سرمربی سرخپوشان از باشگاه برای جذب این مربی، احتمال عقد قرارداد با وی زیاد است.
به گفته یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس، این مربی خارجی موافقت اولیه خود برای حضور در پرسپولیس را اعلام کرده است. این مربی بدنساز از دوران حضور گل‌محمدی در مشهد او را همراهی می‌کرد و دستیار سابق جواد نکونام در نساجی مازندران بود. لوسادا اولین بار توسط جواد نکونام به فوتبال ایران آمد و سپس مجید جلالی او را با خودش به گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران برد.
 
مطهری در پرسپولیس ماندگار شد
حمید مطهری مربی پرسپولیس بعد از صحبتی که با یحیی گل‌محمدی داشت در پرسپولیس ماندگار شد. مطهری و یحیی صبح دیروز با هم صحبت کردند و قرار شد مطهری همچنان کنار گل‌محمدی بماند و به او کمک کند تا شایعه حضور یک تمرین دهنده خارجی در تیم پرسپولیس منتفی شود. حمید مطهری طی روزهای گذشته چند بار با مسئولان باشگاه نساجی مذاکره کرده بود تا در صورت توافق طرفین به‌عنوان سرمربی در این تیم فعالیت کند اما وضعیت نامشخص مدیریتی باشگاه نساجی باعث شد مطهری بیشتر از این ماجرا را کش ندهد و دوباره در کنار یحیی باشد. گل‌محمدی هم با استقبال از تصمیم مطهری از این تصمیم دوست و همکارش ابراز خوشحالی کرد و حالا قرار است مطهری در کنار یحیی مسأله نقل و انتقالات و برنامه‌ریزی امور تمرینی تیم را پیش ببرند.
 
دینکا فسخ می‌کند و می‌آید
گفته می‌شود انتقال دینکا آلین به پرسپولیس قطعی شده و او با استفاده از بند فسخ می‌تواند از تراکتور جدا شود؛ البته این مربی دروازه‌بان‌های رومانیایی این روزها در کشورش حضور دارد.
بعد از جدایی داود فنایی از کادر فنی پرسپولیس، این باشگاه به‌دنبال جذب یک مربی دروازه‌بان رفت که همان ابتدا عنوان شد که دینکا آلین مربی دروازه‌بان‌های تیم تراکتور مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار دارد. نام دینکا آلین در حالی مطرح شد که او با تراکتور قرارداد دارد و با استناد با همین قرارداد عنوان شد این مربی قادر به حضور در پرسپولیس نیست اما به نظر می‌رسد که شرایط برای جدایی او از تراکتور مهیا است.
دینکا آلین از باشگاه تراکتور طلبکار است و با استناد به بندهایی که در قرارداد خود دارد قادر است این قرارداد را یکطرفه با تراکتوری‌ها فسخ کند. با استناد به همین بند فسخ، پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند که بتوانند دینکا آلین را جذب کنند که به احتمال فراوان این اتفاق بزودی رخ خواهد داد تا مربی دروازه‌بانان سرخ‌پوشان معرفی شود.

 


Page Generated in 0.0058 sec