printlogo


کد خبر: 248367تاریخ: 1401/3/25 00:00
طنزیم
جواد طور

هومن جعفری
 
گوش شیطان کور و کر، استقلال قرار است امروز صاحب مربی شود. البته اگر دوباره مثل روزهای قبل سرکار نباشیم! فعلاً حواس‌تان باشد که به قول آقا جواد خیابانی، با مداد یک گوشه بنویسید که الکس نوری سرمربی استقلال شده. البته اگر هم نشد، باز هم به قول آقا جواد اونی که تو مذاکرات لیزراندازی کرده، قطعاً تو باشگاهه! همچنین باز هم راه دوری نمی‌رود اگر آقاجوادطوربه این سؤال که: بین نکونام و الکس نوری کدام را انتخاب می‌کنی؟ بگوییم: استراماچونی!
خلاصه ببخشید امروز یک مقدار آقاجوادطوریم! شرمنده اخلاق ورزشی‌تان!
***
همزمان با اینکه ملت دارند خودشان را می‌کشند که ببینند سعید صادقی گل‌گهر قرار است امسال کجا برود، آن ور در ایتالیا هم قرار است پائولو دیبالا از یوونتوس به اینتر برود! اگر سطح فوتبال کشورها را با سرمربی تیم ملی‌شان و سطح فوتبال باشگاهی‌شان را با بزرگترین نقل و انتقال‌شان قضاوت کنیم، متوجه می‌شویم که سطح فوتبال ایتالیا و ایران چقدر با هم فاصله دارد! البته قبلش هم می‌دانستید که یک مقدار فاصله هست اما ما به‌صورت علمی ثابت کردیم که این فاصله از آن چیزی که فکر می‌کردیم، خیلی خیلی خیلی بیشتر است!
البته با این شایعاتی که در مورد کی‌روش در حال مطرح شدن است، شاید یک درصد شانس بیاوریم و این فاصله کمی کمتر شود. به نظرتان ما آنقدر خوش شانس هستیم که از اسکوچیچ به کی‌روش برسیم؟
 

Page Generated in 0.0048 sec