printlogo


کد خبر: 248351تاریخ: 1401/3/25 00:00
کاپیتان ناراضی است:
یک فیفادی خوب را از دست دادیم

بعد از ورود کاروان تیم ملی به فرودگاه بین‌المللی، خبرنگاران به سراغ هر بازیکنی برای مصاحبه می‌رفتند، آنها پاسخگویی را برعهده احسان حاج‌صفی می‌گذاشتند. حاج‌صفی در پاسخ به سؤالاتی درباره شرایط تیم ملی گفت: «یک فیفادی خیلی خوب را از دست دادیم. می‌توانستیم 4-3 بازی انجام بدهیم اما مشکلات زیاد است. کمی مشکل سیاسی پیش آمد. نتوانستیم بازی‌هایی که دوست داریم را انجام بدهیم. جلسه خوبی با سجادی داشتیم و قول داد این مشکل در فیفادی بعدی برطرف شود و چند بازی خیلی خوب داشته باشیم.»
او گفته بود تیم ملی تنها بود و تنها‌تر شد. آیا هنوز روی حرف خودش هست؟ حاج‌صفی تأکید کرد: «بله، بازی‌ها را می‌بردیم و همه چیز خوب بود. همه فکر می‌کردند تیم هیچ مشکلی ندارد. باز هم می‌گویم این تیم تنها بود و بعد از آن تنها‌تر شد. سریع‌ترین صعود را به جام جهانی داشتیم اما هیچ عزیزی از این تیم حمایت نکرد.»
بازیکن تیم ملی در مورد انتقادات زیاد از اسکوچیچ گفت: «این انتقادات همیشه وجود دارد. چه برای اسکوچیچ و چه برای مربیان قبلی. هم خود بازیکنان و هم مربی این انتقادات را به جان می‌خرند. به شخصه چون حدود 5 ماه مانده، نمی‌توانم قبول کنم و نمی‌توانیم، الان کادرفنی را برکنار کنیم. البته این مسأله بازهم به فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش بر می‌گردد. در حیطه کاری آنها است. ما بازیکنان تصمیم گیرنده نیستیم اما نظر شخصی‌ام این است که به صلاح تیم نیست.»

Page Generated in 0.0059 sec