printlogo


کد خبر: 248345تاریخ: 1401/3/25 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
 قرار بود در ‌مدت 48 ساعت اوضاع تیم استقلال را سر و سامان بدهند اما هنوز هیچ کاری انجام ندادند. دیر بجنبید سعید صادقی هم از چنگ استقلال خارج می‌شود. در این بازار فروش مارکت بازیکن، کیفیت هیچ بازیکنی به سعید صادقی نمی‌رسد. از مسئولان تیم استقلال تقاضا دارم زودتر تکلیف تیم را مشخص کنند تا بعد پشیمان نشوند.
رضا برهانی مجد از تهران
 
پرسپولیسی هستم و خوشحالم که در روزهای اخیر برخی از بازیکنان با باشگاه پرسپولیس تا حدودی به توافق‌هایی رسیده‌اند، اما متأسفانه با پیشنهاد‌های وسوسه‌کننده عده‌ای دلال این کار با مشکل مواجه شده است. به نظر من بهتر است باشگاه پرسپولیس منتظر آنها نماند تا آنها فرصت بازی در پرطرفدارترین تیم‌ آسیا را از دست بدهند.
مرادی از تهران
 
عین روز روشنه که مسئولان باشگاه استقلال فرصت استخدام مربیان کارکشته لیگ برتر را هم از دست می‌دهند. آن وقت باید منتظر گله‌مندی هواداران باشند. جواد نکونام را حسابی ترساندند و البته این‌بار مقصر اصلی این کار هواداران این تیم هستند.
کامران شکوری از تهران
 
مدیریت تیم استقلال! لطفاً سر ما هواداران این تیم را شیره نمالید و به ما وعده و وعید ندهید! هر مربی که می‌خواهید استخدام کنید اما دست و بال او را خالی نگذارید. مثل تیم پرسپولیس نقاط ضعف تیم را پوشش بدهید و خودتان می‌دانید که تیم استقلال فقط مهاجمان کارکشته لازم دارد.
پرویز پاکدل از کرمانشاه
 
لطفا راجع به والیبال بیشتر بنویسید. روزنامه ایران ورزشی بهترین رسانه ورزشی کشور است که تمام رشته‌های ورزشی را به نحوه احسن اطلاع‌رسانی می‌کند اما راجع به ورزش والیبال کم کاری می‌کند.
رضا خسروی از ارومیه
ایران ورزشی: خواننده گرامی! صفحه 4 روزنامه ایران ورزشی اخبار اکثر رشته‌های ورزشی منهای فوتبال را پوشش می‌دهد.

 


Page Generated in 0.0069 sec