printlogo


کد خبر: 248343تاریخ: 1401/3/25 00:00
خبر

 خامس به بوکا می‌رود؟
خامس رودریگس شاید به بوکا جونیورز بپیوندد. خوان رومن ریکلمه در تلاش است که این بازیکن کلمبیایی را به امریکای جنوبی برگرداند. خامس ستاره سابق رئال مادرید بعد از حضور در فوتبال قطر قصد دارد در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد اما هنوز پیشنهاد چشمگیری دریافت نکرده است.
 
دیبالا به خاطر مادرش به اینتر می‌رود
پائولو دیبالا قراردادی چهارساله با اینتر امضا خواهد کرد. آلیسیا، مادر او نقشی کلیدی در تصمیم این بازیکن داشته است. این مهاجم آرژانتینی پیشنهادهای خوبی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس از جمله تاتنهام و منچستریونایتد داشته است اما به خاطر مادرش قصد دارد در سری آ به فوتبال خود ادامه دهد.
 
سوارس راهی یوونتوس می‌شود؟
لوییس سوارس پس از ترک اتلتیکو مادرید به‌دنبال باشگاه جدیدی است و به باشگاه یوونتوس پیشنهاد داده که به آنها بپیوندد. به نظر می‌رسد که این انتقال در مراحل خوبی قرار دارد و ستاره اروگوئه‌ای بازی در ایتالیا را نیز تجربه خواهد کرد.
 
لواندوفسکی به بارسلونا نزدیک شد
در هفته‌های اخیر اخبار زیادی از پیوستن روبرت لواندوفسکی به بارسلونا به گوش رسیده است. حالا به نظر می‌رسد که انتقال او دارد نهایی می‌شود و گزارش رسیده که سران بارسلونا کاملاً متقاعد شده‌اند که قادر به جذب او هستند.
 
 بیسوما به تاتنهام می‌رود
تاتنهام با برایتون به توافق رسیده و 25 میلیون پوند برای جذب ایو بیسوما خواهد پرداخت. تاتنهام مطمئن است که مشکلی از نظر قرارداد شخصی با این بازیکن نخواهد داشت. بیسوما در روزهای آتی در تست پزشکی تاتنهام شرکت می‌کند. این بازیکن اهل مالی سومین خرید تابستانی تاتنهام پس از فریزر فارستر و ایوان پریشیچ است. از قرارداد این بازیکن 25ساله تنها یک سال باقی مانده بود.
 
منچستر‌یونایتد دیگر دی‌یونگ را نمی‌خواهد
اخبار زیادی از انتقال فرنکی دی‌یونگ به منچستریونایتد به گوش می‌رسید، اما این باشگاه تصمیم گرفته مذاکرات با بارسلونا را ترک کند. دلیلش این است که بارسلونا قیمت این بازیکن را خیلی بالا در نظر گرفته و یونایتد حاضر نیست چنین مبالغی برای خرید این بازیکن بپردازد.
 
سرنوشت رافینیا به دمبله بستگی دارد
انتقال رافینیا به بارسلونا بستگی به این دارد که عثمان دمبله چه تصمیمی بگیرد. این بازیکن برزیلی لیدز یونایتد منتظر پیشنهاد بارسلونا است، اما دمبله هنوز تصمیم خود را برای ماندن در بارسا یا رفتن از این تیم نگرفته است. اگر دمبله بماند، انتقال رافینیا منتفی می‌شود. 
 
رقابت بایرن و چلسی بر سر کنده 
چلسی، ژول کنده، مدافع سویا را می‌خواهد. این بازیکن زیر نظر بایرن‌مونیخ هم قرار دارد. این مدافع فرانسوی به این ترتیب ممکن است به آلیانس آر‌نا برود. او البته مشتریانی مثل بارسلونا و یک تیم دیگر لیگ برتری هم داشت اما فعلاً چلسی و بایرن مهم‌ترین مشتریان او به حساب می‌آیند.
 
اینتر دیگر لوکاکو را نمی‌خواهد
اینتر به جذب روملو لوکاکو از چلسی علاقه داشت، اما حالا به نظر می‌رسد که تمایل زیادی برای جذب این بازیکن نداشته باشد، چرا که شرایط مالی این باشگاه مهیا نیست. لوکاکو قصد دارد به ایتالیا برگردد، اما به نظر می‌رسد که این علاقه دوطرفه نیست.
 
اینتر بیانوا را می‌خرد
اینتر می‌خواهد رائول بیانوا، مدافع راست سابق بوردو را خریداری کند. آنها با کالیاری بر سر انتقال او با قیمت 8 میلیون یورو به علاوه پاداش به توافق رسیده‌اند. اینتر همچنین در مذاکرات خرید کریستین اصلانی از امپولی هم پیشرفت داشته و با خود این بازیکن هم به توافق رسیده است.

 


Page Generated in 0.0059 sec