printlogo


کد خبر: 248340تاریخ: 1401/3/25 00:00
ماجراجویی جدید کیلینی در لس‌آنجلس

جورجو کیلینی آماده است تا ماجرای جدیدش را در امریکا آغاز کند، او با قراردادی 18 ماهه به تیم لس‌آنجلس اف سی در لیگ فوتبال حرفه‌ای این کشور(MLS) پیوسته است. مدافع میانی 37 ساله ایتالیایی بعد از ناکامی تیم کشورش در صعود به جام جهانی 2022 قطر تصمیم گرفت از یوونتوس جدا شود و فوتبالش را جایی غیر از تورین ادامه دهد.
کیلینی که بازیکن ثابت تیم ماسیمیلیانو آلگری بود، توسط لس‌آنجلس خریداری شده تا هم مرجع بازیکنان در رختکن باشد و هم چهره شاخص تیم به حساب بیاید. او همچنین عضو مهم و تأثیرگذاری در خط دفاع تیم خواهد بود. او می‌تواند در بازی بعدی تیمش مقابل یوونتوس که 16 تیر برگزار می‌شود، به میدان برود. اگر نشد بازی بعدی 26 تیر مقابل نشویل خواهد بود.
جان تورینگتون یکی از مالکان و مدیر اجرایی باشگاه در توضیح علت خریدن کیلینی گفت:«کیلینی ذهنیت برد دارد و در بالاترین سطح موفقیت‌های زیادی به دست آورده. هرگز بازیکنی مثل او ندیده‌ام که این همه سال در چنین سطحی بازی کند. در پنج تا ده دقیقه دیدار با او شخصیتش را هم شناختم. انتظارات بالایی از او وجود دارد اما مطمئناً از آن عبور می‌کند. بازیکنان زیادی نیستند که مثل جورجو جام برده باشند، مثل او کاپیتان بوده باشند و همه درباره‌شان با احترام حرف بزنند. بنابراین وقتی فرصت پیش می‌آید و از نظر اقتصادی خریدش برای ما منطقی است، تعلل نمی‌کنیم چون در زمین و بیرون آن واقعاً به او نیاز داریم.»

Page Generated in 0.0049 sec