printlogo


کد خبر: 248334تاریخ: 1401/3/25 00:00
نتایج مجیدی نباید ملاک سرمربی بعد قرار بگیرد
فرزاد آشوبی: استقلال در خط حمله بازیکن نیاز دارد

 ایمان گودرزی 

فرزاد آشوبی اوضاع این روزهای استقلال را بسیار مخاطره‌آمیز می‌داند. او نیز به مانند بسیاری از پیشکسوتان استقلال بر این باور است که تأخیر در انتخاب سرمربی جدید ممکن است منجر به شکست نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال شود.
 
استقلال در روزهای اخیر وضعیت نامناسبی را سپری کرد و سرمربی‌اش هنوز مشخص نشده است. این وضعیت را چطور ارزیابی می‌کنید؟
    واقعاً ‌شرایط این روزها نیاز به توضیح ندارد. باید هر چه زودتر سرمربی جدید را مشخص و تیم را برای فصل آماده کنند. اینکه نام‌های زیادی دور تیم مطرح می‌شود و هیچ چیز مشخص نمی‌شود، فقط آرامش و زمان آماده‌سازی را از تیم می‌گیرد.
 گزینه داخلی را برای استقلال مناسب می‌دانید یا خارجی؟
 بیشتر باید دید هدفگذاری‌ها و دورنمای مدیران چطور است و متناسب با آن، گزینه مناسب را انتخاب کرد. هم در بین گزینه‌های داخلی و هم خارجی موارد خوبی مطرح هستند. مخصوصاً آقای استراماچونی که در مدت زمان حضورش در استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت و هواداران هم از او راضی بودند. چنین گزینه‌ای می‌تواند در فصل بعد هم موفق باشد.
به نظر می‌رسد گزینه‌های داخلی ریسک جایگزین شدن مجیدی را نمی‌پذیرند؟
    با این حساب هیچ کس نباید بیاید، دنیای سرمربیگری چالش‌ها و سختی‌های خودش را دارد. نباید ملاک عملکرد تیم در فصل گذشته باشد. چیزی که اهمیت دارد عملکرد و کیفیتی است که سرمربی جدید و کادرش باید ارائه دهند و هیچ‌کس از آینده خبر ندارد، ممکن است هر اتفاقی رخ دهد اما به هیچ وجه نباید از این مسئولیت شانه خالی کرد.
برای فصل بعد در کدام پست‌ها تیم احتیاج به تقویت دارد؟
    استقلال اول از همه باید نفرات اصلی تیم را حفظ کند و با بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است تمدید کند. به نظر من در خط حمله بویژه مهاجم نوک به بازیکن توانمند و تمام‌کننده نیاز داریم. در بقیه پست‌ها بازیکنان خوبی داریم و در نهایت با دو الی سه بازیکن می‌توانیم تیم کاملی ببندیم و موفقیت‌های فصل قبل را تکرار کنیم.

Page Generated in 0.0061 sec