printlogo


کد خبر: 248331تاریخ: 1401/3/25 00:00
خبر

دو مدیر جدید در راه استقلال؟
تحولات فنی و مدیریتی در استقلال آغاز شده و طی روزهای آینده به اوج خود خواهد رسید. پس از جدایی فرهاد مجیدی دستیاران او هم از این تیم رفتند و حالا فقط بهزاد غلامپور باقی مانده که باید ببینیم در کادر فنی استقلال برای فصل آینده حضور پیدا خواهد کرد یا خیر؟ از طرف دیگر تکلیف بیژن طاهری نیز هنوز مشخص نشده و کسی نمی‌داند سرپرست فصل قبل استقلال در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر نیز روی نیمکت می‌نشیند و نقش رابط میان سرمربی و کادر مدیریتی باشگاه را ایفا می‌کند یا نه؟ علاوه بر تمام این موارد، خبرهای رسیده حاکی است که استقلال در عرصه مدیریتی نیز شاهد تغییراتی خواهد بود و معاونان جدیدی به باشگاه اضافه می‌شوند. آنها قطعاً یک معاونت اطلاع‌رسانی جدید خواهند داشت که کارهای مربوط به ایجاد هماهنگی میان رسانه‌ها و تیم را برعهده خواهد گرفت و علاوه بر آن با توجه به استفاده از مدیر رسانه‌ای قبلی حالا باید بزودی یک مدیر رسانه‌ای جدید نیز معرفی کنند چون براساس قوانین لیگ برتر تمام تیم‌های حاضر در این مسابقات موظف به معرفی مدیر رسانه‌ای هستند. البته شاید دامنه تغییرات استقلال به این موارد نیز محدود نشود و شاهد رفت و آمد و جابه‌جایی افراد دیگری نیز در جمع آبی‌ها تا قبل از شروع فصل جدید مسابقات باشیم.
 
 شاید استقلال ۴ روز دیرتر استارت بزند
سازمان لیگ می‌خواهد نهایت تلاش خود را به کار ببندد تا دور رفت فصل آینده لیگ برتر تا چند روز مانده به آغاز رقابت‌های جام جهانی به پایان برسد. قاعدتاً این مسابقات از اواسط مرداد ماه آغاز خواهد شد به همین خاطر تیم‌های لیگ برتری باید تمرینات خود را از هفته اول تابستان شروع کنند در غیر این صورت نمی‌توانند براساس برنامه استاندارد بین‌المللی روند تمرینات را جلو ببرند و علاوه بر بدنسازی از بابت کارهای تاکتیکی و دیدارهای تدارکاتی هم دچار مشکل خواهند شد. طبق همین برنامه چند روز قبل مسئولان استقلال در تدارک بودند تا تمرینات این تیم از روز چهارم تیرماه آغاز شود ولی برخی شایعات حکایت از آن دارد که اگر انتخاب سرمربی جدید و زمان حضور او در ایران به تعویق بیفتد بعید نیست تمرینات استقلال با ۴ روز تأخیر و از هشتمین روز تابستان استارت بخورد. اتفاقی که البته برای هیچ تیمی خوب نیست ولی نمی‌تواند مشکل بزرگی برای استقلالی‌ها ایجاد کند. این نکته را هم نباید فراموش کرد که هنوز تاریخ دقیق شروع لیگ بیست و دوم اعلام نشده و برخی افراد معتقدند یکی از روزهای دهه دوم مرداد ماه زمان شروع این بازی‌ها خواهد بود.
 
 خوشحالی مدیران تیم مجیدی
صدای هیاهوی تماشاگران ما به گوش همه می‌رسد
مدیران باشگاه الاتحاد کلبا مدعی‌اند در فصل آتی لیگ حرفه‌ای امارات بر میزان هواداران این تیم به طرز قابل ملاحظه‌ای افزوده خواهد شد و همین مسأله موجب توجه بیشتر رسانه‌ها به تیمشان می‌شود. آنها که حالا فرهاد مجیدی را به‌عنوان سرمربی روی نیمکت می‌بینند، جدا از جذب این مربی سرشناس ایرانی به لحاظ سخت‌افزاری هم تدارک وسیعی دیده‌اند و این روز‌ها استادیوم اختصاصی کوچک خود را به طور کامل بازسازی کرده‌اند تا شرایط به مراتب بهتری برای فصل آینده داشته باشد. مدیران باشگاه الاتحاد در گفت‌و‌گو با رسانه‌های رسمی این باشگاه مدعی‌اند آمدن فرهاد مجیدی انگیزه هواداران را برای حضور در استادیوم بیشتر می‌کند و علاوه بر آن قطعاً تعداد قابل ملاحظه‌ای از ایرانیان مقیم دبی هم برای تماشای بازی تیمی که هموطنشان هدایت آن را برعهده دارد در استادیوم حضور پیدا خواهند کرد. ورزشگاه اختصاصی الاتحاد کلبا نزدیک به ۹ هزار نفر گنجایش دارد.

 


Page Generated in 0.0049 sec