printlogo


کد خبر: 248325تاریخ: 1401/3/25 00:00
خبر

باشگاه مس کرمان؛ حسین‌خانی سرمربی مس می‌ماند
فرزاد حسین‌خانی فصل گذشته در اولین تجربه سرمربیگری خود در لیگ دسته اول فوتبال، توانست مس کرمان را به لیگ برتر بازگرداند. حسین‌خانی در ابتدای فصل 01-1400 قرارداد دو ساله‌ای با باشگاه مس امضا کرد، اما پس از صعود نارنجی‌پوشان به لیگ برتر گفت که دست باشگاه را برای انتخاب سرمربی باز می‌گذارد. محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان در این باره می‌گوید: «حسین‌خانی با ما قرارداد دارد و امسال هم سرمربی تیم‌مان خواهد بود. او از ما مرخصی گرفته و به سفر رفته است. منتظریم حسین‌خانی از سفر برگردد تا کارهای مربوط به فصل آینده را انجام بدهیم.»
 
مدیرعامل جدید فجر معرفی شد
طی حکمی از سوی رئیس هیأت مدیره باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز، محمدحسین مفتاحی مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه فجر فارس به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب شد.‌ پیش از این مدیرعاملی باشگاه فجر سپاسی بر عهده عبدالرسول فلاح بود که این تیم بعد از سال‌ها با مدیریت وی به لیگ برتر صعود و بعد از یک فصل دوباره به لیگ دسته اول سقوط کرد.
 
مذاکره نهایی مدیران تراکتور با بردیف در تهران
قربان بردیف سرمربی نام‌آشنای ترکمنستانی سابق تیم‌های روبین‌‌کازان و روستوف روسیه دیروز برای انجام مذاکرات نهایی با مدیران باشگاه تراکتور به ایران سفر کرد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد بردیف قرار نیست به تبریز برود و این مربی در دفتر باشگاه تراکتور در تهران حاضر خواهد شد تا با محمدرضا زنوزی مالک و سایر مدیران باشگاه تراکتور مذاکره کند. بر همین اساس مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه تراکتور اکنون در تهران حضور دارند و در جلسه با قربان بردیف شرکت خواهند کرد. باشگاه تراکتور پس از اختلافات مالی پیش آمده با ساغلام، قید بازگشت این مربی به تبریز را زده و در پی استخدام قربان بردیف برای فصل 
آینده است.
 

Page Generated in 0.0049 sec