printlogo


کد خبر: 248324تاریخ: 1401/3/24 00:00
خبر

فروزان  ماندنی شد
قرارداد دروازه‌بان گل‌گهر تمدید شد تا او به کارش در این تیم ادامه دهد. محسن فروزان پس از انجام مذاکرات با مدیرعامل باشگاه گل‌گهر قراردادش را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد و در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی ماندنی شد.
 
آمادگی قطر برای گسترش همکاری‌های ورزشی با ایران
وزیر ورزش و جوانان کشورمان با همتای قطری خود دیدار و گفت‌وگو کرد. سیدحمید سجادی که به دعوت وزارت ورزش و جوانان قطر در دوحه به سر می‌برد، ظهر امروز با همتای قطری خود دیدار کرد. در این دیدار وزیر ورزش و جوانان قطر با اشاره به روابط مستحکم دو کشور و ملت، بر تقویت روابط در دو موضوع ورزش و جوانان تأکید کرد. وی با اشاره به زمینه‌های مشترک کاری بین دو کشور در این دو موضوع، از آمادگی و علاقه قطر برای گسترش این همکاری‌ها خبر داد.
 
وزارت ورزش: به موضوعات فنی تیم ملی فوتبال ورود نمی‌کنیم
سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان دخالت در امور فنی تیم ملی فوتبال را تکذیب کرد. در پی انتشار بعضی اخبار درباره ورود وزارت ورزش و جوانان به موضوعات فنی تیم ملی فوتبال، سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با رد این اخبار گفت: «موضع وزارت ورزش و جوانان از ابتدا هم حمایت از تصمیمات فدراسیون فوتبال بوده و کماکان این موضع پابرجاست. وزارت ورزش و جوانان در موضوعات فنی ورودی ندارد و تنها به عنوان نقش حامی پشت سر فدراسیون‌های ورزشی از جمله فدراسیون فوتبال است. دیروز شایعه‌هایی در خصوص انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی از سوی وزارت ورزش در برخی رسانه‌ها مطرح شده بود.»
 
شهریور هم همین بساط را داریم
اردوی تیم ملی در قطر به پایان رسید و حالا دیگر تا اواخر شهریورماه خبری از اردوی جدید و بازی‌های تدارکاتی نخواهد بود. البته بماند که در خردادماه نیز بیشتر تیم‌های حاضر در جام جهانی سه بازی دوستانه برگزار کردند اما ایران فقط توانست یک مسابقه انجام بدهد! بازیکنان تیم ملی اصلاً از شرایط ایجاد شده راضی نبودند و بعضی از آنها با صراحت این مسأله را بیان می‌کنند. بعد از خاتمه مسابقه با الجزایر در حالی که بشدت ناراحت بودند پیرامون آینده تیم ملی صحبت می‌کردند و اعتقاد داشتند اگر یک تصمیم بزرگ در فدراسیون گرفته نشود و کارها طبق همین روال جلو برود امیدی به برگزاری دیدارهای تدارکاتی مناسب در شهریورماه هم وجود نخواهد داشت و آنها از اواخر تابستان نیز نهایتاً با یک یا دو تیم درجه دو و سه فوتبال جهان بازی دوستانه برگزار می‌کنند مسابقاتی که بیشتر از آنکه برای مشخص شدن نقاط ضعف تیم ملی در آستانه جام جهانی باشد، جنبه رفع تکلیف خواهد داشت. به طور کلی اردوی قطر نه تنها کمکی به تیم ملی نکرد بلکه اغلب بازیکنان را از نظر روحی هم آزار داد چون اعصاب‌شان واقعاً خرد شده بود.
 

Page Generated in 0.0053 sec