printlogo


کد خبر: 248310تاریخ: 1401/3/24 00:00
سوژه

یحیی سخت‌ترین مأموریت را به درویش واگذار کرد
امروز جلسه سیدجلال با مدیرعامل پرسپولیس
 از یکی دو هفته پیش بحث درباره آینده حضور سیدجلال حسینی در پرسپولیس بالا گرفته و اخبار و شایعات مختلفی در این باره شنیده می‌شود. یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌های آخر خود گفته بود خود سیدجلال باید درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد و درویش هم اعلام کرده بود اگر کادر فنی کاپیتان باتجربه تیم را نخواهد از حسینی در جاهای دیگری استفاده می‌شود. اما چند روز قبل سیدجلال حسینی تأکید کرد قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد تا ماجرا وارد فاز تازه‌ای شود. در عین حال کاپیتان پرافتخار پرسپولیس گفت صحبتی از رفتنش به ملوان نشده و با این شرایط او که تاکنون پیشنهادی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس نداشته یا باید در این تیم به فوتبالش ادامه دهد یا به تیم دیگری برود که در هر دو صورت ممکن است شأن و شئونش رعایت شود. دیروز خبرگزاری‌ها خبر دادند یحیی گل‌محمدی ادامه حضور سیدجلال را به طور کامل در اختیار خودش قرار داده است تا اینگونه احترام کاپیتان اول تیمش را حفظ کند. البته اینکه چیز تازه‌ای نیست اما به نظر می‌رسد گل‌محمدی سخت‌ترین مأموریت کاری دنیا را به درویش سپرده تا او درباره آینده و اینکه برای سیدجلال چه تصمیمی بهتر خواهد بود با کاپیتان صحبت کند. ظاهراً درخواست گل‌محمدی درباره آینده مدافع باتجربه پرسپولیس باعث شده تا رضا درویش قرار ملاقاتی را برای فردا سه‌شنبه با حسینی ترتیب دهد تا این بازیکن پس از جلسه با درویش در این خصوص تصمیم‌گیری کند. همچنین سیدجلال تا پایان هفته جاری قرار است درباره ادامه فعالیت خود تصمیم‌گیری کند تا تکلیف تمام مدافعان میانی پرسپولیس برای فصل آینده مشخص شود.
 
 
خبرهای جالب و متعدد درباره گزینه برزیلی
پرسپولیس رقیب ترکیه‌ای پیدا کرد!
یک هفته است درباره مهاجم برزیلی که بارها گفته دوست دارد به پرسپولیس باید صحبت می‌شود و عکس‌های او در صفحات پرسپولیسی فضای مجازی پر شده اما هیچ کس از باشگاه و کادر فنی درباره این مهاجم برزیلی حرف نمی‌زند. قرار بود پرسپولیس این مهاجم برزیلی را در نقل و انتقالات زمستانی جذب کند اما رقم بالای رضایتنامه او باعث شد این اتفاق نیفتد و یحیی به تمیروف کفایت کند. حالا هم که پرسپولیس پول دارد و این بازیکن خودش ابراز علاقه کرده که به پرسپولیس بیاید یک باشگاه ترکیه‌ای وسط آمده و قصد دارد با کاسیانو قرارداد امضا کند. البته تمام اخباری که پیرامون این برزیلی به گوش می‌رسد مشکوک است و مشخص نیست چطور اینقدر در رسانه‌ها و فضای مجازی بولد شده اما هر چه که هست به نظر می‌رسد آنهایی که دوست دارند به هر نحوی شده او را به پرسپولیس بیاورند کارشان را خیلی خوب بلدند!
به هر حال خبر تازه اینکه پرسپولیس برای جذب کاسیانو رقیب پیدا کرده و بعید نیست این گزینه از دست باشگاه بپرد. باشگاه پرسپولیس در حالی بار دیگر به پروژه جذب کاسیانو دیاس موریرا ملقب به کاسیانو، مهاجم تیم فوتبال ویزلا پرتغال بازگشته که حالا یک رسانه ترکیه‌ای خبر می‌دهد باشگاه سامسون‌اسپور هم در تلاش برای به خدمت گرفتن این مهاجم برزیلی است.
بر اساس گزارش سایت «سامسون هابر» ترکیه؛ کاسیانو چند روز پیش وارد شهر استانبول شده و قرار است با یوکسل ییلدیریم رئیس باشگاه سامسون‌اسپور ملاقاتی داشته باشد و در خصوص احتمال پیوستنش به این تیم ترکیه‌ای مذاکره کند و اگر توافقی بین طرفین صورت بگیرد، انتظار می‌رود او روز جمعه به‌عنوان خرید جدید سامسون‌اسپور معرفی شود.
گفتنی است پرسپولیس در ماه ژانویه هم به‌دنبال جذب این مهاجم برزیلی بود و پیشنهادی 500 هزار یورویی به باشگاه ویزلا ارائه داده بود اما مدیران باشگاه در آن مقطع حساس از فصل به این پیشنهاد پاسخ منفی دادند.کاسیانوی 32 ساله فصل اخیر در 30 بازی از رقابت‌های مختلف برای ویزلا به میدان رفت و آمار 9 گل‌زده و دو پاس‌گل را از خود برجای گذاشت و یکی از بازیکنان مهم تیم تحت‌هدایت آلوارو پاچکو در رقابت‌های فصل گذشته بود.

 


Page Generated in 0.0043 sec