printlogo


کد خبر: 248309تاریخ: 1401/3/24 00:00
نقل و انتقالات

دینکا جانشین فنایی؟
باشگاه پرسپولیس به توافق‌های اولیه با آلین دینکا رومانیایی برای جایگزینی داود فنایی رسید. آلین دینکا ۴۱ ساله بوده و سابقه مربیگری در تیم‌های دورتموند، یونیورسیتیت کلوژ رومانی، آپوئل نیکوسیای قبرس، الطایی عربستان و الفیصلی عربستان را در کارنامه کاری دارد. این خبر در حالی مطرح می‌شود که طی روزهای اخیر گفته می‌شود این مربی برای پیوستن به پرسپولیس مشکل قراردادی دارد.
 
ایجنت صادقی نیامد
دیروز تعداد ایجنت‌های داخل باشگاه پرسپولیس کم نبود و رفت و آمدهای زیادی به ساختمان باشگاه انجام می‌شد. دیروز شایعه شد ایجنت سعید صادقی ملی‌پوش گل‌گهر هم به باشگاه پرسپولیس آمده و با درویش مذاکره می‌کند اما این خبر تکذیب شد. با بازگشت تیم ملی به کشور پیش‌بینی می‌شود سعید صادقی هم تیم جدیدش را معرفی کند و ظاهراً رقابت سختی بین پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد برای جذب بهترین گلساز فصل قبل لیگ برتر با هم در می‌گیرد.
 
از خدابنده‌لو خبری نشد
از صبح دیروز گفته می‌شد هافبک جوان مورد نظر پرسپولیس راهی باشگاه خواهد شد تا مذاکره نهایی را انجام دهد اما این اتفاق حداقل یک روز عقب افتاد. محمد خدابنده‌لو هافبک فصل گذشته ذوب‌آهن و تیم امید ایران که با پیشنهادی از سوی گل‌گهر سیرجان هم روبه‌رو شده، به احتمال فراوان طی امروز یا فردا تیم جدید خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب خواهد کرد. با صحبت‌های صورت گرفته احتمال حضور خدابنده‌لو در پرسپولیس بیشتر از رفتنش به گل‌گهر سیرجان است، اما در صورتی که مذاکرات نهایی صورت بگیرد، خدابنده‌لو شاگرد یحیی گل‌محمدی خواهد شد.
 
عرفان باقری نهایی شده؟
روز یکشنبه عرفان باقری یکی از بازیکنان جوان مد نظر پرسپولیس همراه با ایجنتش به محل ساختمان باشگاه پرسپولیس رفتند و بدون اینکه این مذاکرات منجر به عقد قرارداد شود محل را ترک کردند. با این حال گفته می‌شود انتقال عرفان باقری به پرسپولیس نهایی شده و احتمالاً رونمایی امروز انجام خواهد شد. عرفان باقری 17 ساله که در تیم‌های پایه استقلال بازی کرده رنگ پیراهن آبی خود را در پروفایل اینستاگرامش به قرمز تغییر داد تا مشخص شود مذاکراتش مثبت بوده است.
 
تمدید با سیامک بی‌نتیجه
سیامک نعمتی مدافع - هافبک پرسپولیس که در حال حاضر برای مسافرت در خارج از ایران به سر می‌برد، هنوز با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق نرسیده است. نعمتی درباره برخی از مفاد قرارداد با باشگاه پرسپولیس اختلاف دارد و البته بحث اصلی این بازیکن در مورد مبلغ قرارداد نیست. البته در حالی که هنوز تمدید قرارداد نعمتی با پرسپولیس قطعی نشده، این بازیکن با یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز از باشگاه فولاد خوزستان هم روبه‌رو شده است.
 
9 میلیارد سقف پرداختی به شهباززاده
طی چند روز گذشته سجاد شهباززاده مذاکرات خوبی با پرسپولیسی‌ها انجام داد و خیلی‌ها می‌گفتند این بازیکن برای فصل آینده بالاخره پرسپولیسی خواهد شد. پرسپولیس برای جذب سجاد پیشنهاد ۹ میلیاردی داده ولی تیم‌هایی مثل استقلال و گل گهر با ارائه پیشنهادی بالاتر قصد دارند این بازیکن را به خدمت بگیرند. مدیران پرسپولیس هم به شهباززاده اعلام کردند بیشتر از ۹ میلیارد به او نخواهند داد. همین موضوع باعث شده تا فعلاً سجاد از پرسپولیس دور شود.

 


Page Generated in 0.0050 sec