printlogo


کد خبر: 248293تاریخ: 1401/3/24 00:00
الجزایر

واکنش الجزایری‌ها به بازی با ایران
سردرگمی ایران، بازی ما را هم به هم ریخت
این ما بودیم که تا پیش از بازی با الجزایر، مدام انتقاد می‌کردیم که چرا بلماضی با تیم اصلی‌اش نیامده؟ احتمالاً بلماضی بعد از اطلاع از این انتقادها در دلش به ما می‌گفته حالا شما همین تیم دوم ما را شکست بده اگر برایت کم بود ما با تیم اصلی می‌آییم! و ما به همین تیم هم باختیم و این شکست به قدری بد بود که واکنش الجزایری‌ها را هم در پی داشت:
 
گزارشگر بازی:
 ایران بازی ما را هم خراب کرد
گزارشگر الجزایری این بازی، حین گزارش گفته بود، ایران به قدری بی‌نظم و از هم گسیخته بازی می‌کند که انسجام بازی الجزایر را هم به هم ریخته است!
 
خبرگزاری الشعب:
 اولین بازی ملی برای برخی انتخاب‌های بلماضی
خبرگزاری «الشعب» الجزایر هم درباره پیروزی این تیم مقابل ایران نوشت: «جمال بلماضی در این مسابقه، چهره‌های جدیدی را در ترکیب تیم خودش معرفی کرد و به چند بازیکن برای اولین بار فرصت بازی داد. نفراتی چون آنتونی ماندریا، عبدالقهار قادری، ریاض بن‌عیاد و حکیم زداد که برای اولین بار با پیراهن الجزایر به میدان رفتند. با وجود این تغییرات، الجزایر در نیمه اول بازی باکیفیتی ارائه کرد و بیشترین فرصت‌های گلزنی را به وجود آورد.»
مهاجم الجزایر: 
با شایستگی ایران را بردیم
سایت «کوره» با یوسف بلایلی، مهاجم الجزایر مصاحبه‌ای داشته است. بلایلی درباره پیروزی تیمش می‌گوید: «با شایستگی برابر ایران به پیروزی دست پیدا کردیم. نشان دادیم که به روزهای خوب خود برگشته‌ایم. بعد از ناکامی در صعود به جام جهانی تیم در وضعیت خوبی قرار نداشت اما در سه بازی اخیر دوستانه به پیروزی دست پیدا کردیم و این نشانه خوبی است.»
بلایلی تأکید می‌کند: «با حریفی قوی و سختکوش مواجه شدیم. ایران بازیکنان خوبی در اختیار دارد و جزو تیم‌هایی است که در جام جهانی حضور دارد با این حال ما تیم برتر میدان بودیم و حریف را با مشکل مواجه ساختیم. الجزایر کنترل بازی را در اختیار داشت و در نهایت هم به پیروزی دست پیدا کرد.»
 
بن‌عیاد: شکست ایران، مردم الجزایر را خوشحال می‌کند
ریاض بن‌عیاد، زننده گل نخست تیم ملی الجزایر از خوشحالی هموطنانش بابت پیروزی برابر ایران می‌گوید. او در گفت‌و‌گویی با شبکه قطری الکاس گفت: «این پیروزی باعث خوشحالی مردم الجزایر می‌شود. بویژه اینکه ما در دیدارهای قبلی هم توانستیم اوگاندا و تانزانیا را نیز شکست دهیم.»

Page Generated in 0.0055 sec