printlogo


کد خبر: 248270تاریخ: 1401/3/24 00:00
روی خط دفاعی تیم ملی باید کار کرد

علی اصغر مدیرروستا
 
تیم ملی بعد از مدت‌ها، اولین بازی تدارکاتی‌اش را انجام داد و بعد از 12 روز تمرین کردن و بازی نکردن در گرمای دوحه، فشار زیادی روی بچه‌ها وجود داشت. تیم ما خیلی سردرگم و آشفته بود. اسکوچیچ هم بویژه در نیمه اول از ارنج مناسبی استفاده نکرد و تیم الجزایر خیلی از نقاط ضعف را در تمامی خطوط به ما نشان داد. این بازی نشان داد روی خط دفاعی تیم ملی باید خیلی کار شود.  
باید قبول کنیم توان فنی سرمربی ما با مربیان سطح جهانی و شاید سرمربی تیم‌هایی که در جام جهانی حضور دارند، مقداری فاصله دارد. نمی‌توانیم از اسکوچیچ توقع آنچنانی داشته باشیم اما به هر حال او با تیم ملی به جام جهانی رسیده و فعلاً هم سرمربی این تیم است.
 البته با وضعیت فعلی یکی از سخت‌ترین دوره‌های جام جهانی را پیش رو داریم. در شرایط فعلی ما فرصتی برای تغییر سرمربی نداریم و با توجه به قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال، اگر بخواهیم او را کنار بگذاریم باید هزینه زیادی هم برای این کار و حضور مربی جدید پرداخت کنیم. در نهایت هم اتفاق خیلی خاصی برای تیم ملی نمی‌افتد. البته در مورد عملکرد تیم در بازی با الجزایر بررسی‌های لازم را در کمیته فنی انجام می‌دهیم.

Page Generated in 0.0055 sec