printlogo


کد خبر: 248257تاریخ: 1401/3/23 00:00
گلایه اسکوچیچ نزد وزیر ورزش:
تیم ملی شرایط خوبی ندارد

تیم ملی بعد از صعود به جام جهانی نتوانسته تدارک خوبی داشته باشد و بخش زیادی از برنامه‌های آماده‌سازی‌اش لغو شد تا هواداران نگران سرنوشت این تیم در قطر باشند.
دراگان اسکوچیچ هم در این مدت واکنش مؤثری نداشته و ترجیح داده سیاست سکوت در پیش بگیرد، با این حال گفته می‌شود که او در ملاقات با وزیر ورزش نارضایتی‌اش را از این وضعیت ابراز کرده است. وزیر ورزش و جوانان ظهر دیروز در زمان ناهار ملی‌پوشان ایران وارد محل هتل اقامت تیم ملی در دوحه شد و پس از دست دادن با تمام اعضای تیم از جمله بازیکنان، با سرمربی و کادر مدیریتی تیم ملی روی یک میز نشست.
بعد از صرف ناهار دراگان اسکوچیچ جلسه‌ دو نفره‌ای با وزیر ورزش و جوانان داشت و گلایه‌هایش را نسبت به شرایط تیم ملی ایران ابراز کرد. گفته می‌شود که اسکوچیچ در این جلسه خصوصی نارضایتی شدید خود را از شرایط و تدارکات اعلام و عنوان کرد که هیچ کمکی به تیم ملی نمی‌شود و با این شرایط موفقیت در جام جهانی تقریباً غیرممکن است.
ظاهراً دلیل ناراحتی و گلایه‌های اسکوچیچ عدم برگزاری مسابقات تدارکاتی مناسب برای تیمش در راه جام جهانی ۲۰۲۲ است و سرمربی تیم ملی مثل شاگردان خود از وضعیتی که برای آنها وجود دارد، گلایه شدیدی دارد.
وزارت ورزش و جوانان دیروز پاداش معوقه سه برد تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی را به حساب بازیکنان واریز کرد و باید دید این جلسه می‌تواند کیفیت آماده‌سازی تیم ملی را ارتقا بدهد؟
 

Page Generated in 0.0060 sec