printlogo


کد خبر: 248252تاریخ: 1401/3/23 00:00
خبر

وینگر تیم امید در لیست پرسپولیس نیست
پرسپولیس تمایلی به جذب مهدی هاشمی‌نژاد ندارد. در حالی که برخی رسانه‌ها از امضای قرارداد پرسپولیس با مهدی هاشمی‌نژاد، وینگر ۲۰ ساله تیم ملی امید و نفت مسجدسلیمان خبر می دهند، اما نام این بازیکن در لیست سرخ‌پوشان نیست.
 
خداحافظی باشگاه پرسپولیس با لک
باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه مجازی خود، با دروازه‌بان سابق سرخ‌پوشان خداحافظی کرد. باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود با حامد لک، دروازه‌بان دو فصل گذشته سرخ‌پوشان خداحافظی و برای او در ادامه راه، آرزوی موفقیت کرد.
 
مربی گلرهای تراکتور در آستانه پیوستن به پرسپولیس
 برای جایگزینی داود فنایی در کادرفنی تیم پرسپولیس صحبت از آلین دینکا مربی دروازه‌بان‌های تیم تراکتور به میان آمد و به نظر می‌رسد
پروژه پیوستن این مربی به کادر فنی سرخ‌ها مراحل پایانی خود را طی می‌کند. دینکا البته برای جدایی در بدو قرارداد با تراکتور مشکلاتی داشته اما به نظر می‌رسد این مسائل برطرف شده و بزودی قرارداد رسمی خود را با پرسپولیس امضا خواهد کرد.
 
رقم قرارداد ستاره جدید پرسپولیس مشخص شد؟
 ظاهراً ستاره جدید پرسپولیس با رقمی بالا به این تیم پیوسته است.
 همین چند روز پیش بود که دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست سپاهانی‌ها با امضای قراردادی دوساله به پرسپولیس پیوست. 
انتقالی که حاشیه‌های زیادی را به همراه داشته است، بخصوص درباره رقم قرارداد! در فضای مجازی شایعه شده بود که او برای دو فصل رقمی در حدود 30 میلیارد تومان گرفته است اما شنیده می‌شود که با تمام آپشن‌ها، پاداش‌ها و اصل قرارداد ظاهراً اسماعیلی‌فر نزدیک به 23 میلیارد تومان خواهد گرفت.
 
احسان پهلوان دومین خروجی تابستانی پرسپولیس؟
 در حالی که انتظار می‌رفت پهلوان پس از ترابی به دومین تمدیدی پرسپولیس تبدیل شود اما وضعیت مذاکرات او پیچیده شده است. پرسپولیس با حضور امیری، ترابی و عالیشاه در پست هافبک چپ، نیاز چندانی به احسان پهلوان ندارد و از سوی دیگر مذاکرات برای جذب صادقی نیز باعث شده تا احتمال تمدید با پهلوان به‌شدت کاهش یابد. در چنین شرایطی او مذاکراتی را با تیم فولاد خوزستان انجام داده و اگر اتفاق خاصی در روزهای آینده رخ ندهد، پهلوان به این تیم خواهد پیوست.
 
سعید آقایی در فولاد خوزستان؟
سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده مورد توجه جواد نکونام سرمربی فولاد قرار گرفته است. در همین راستا مدیران باشگاه فولاد طی روزهای اخیر با این بازیکن وارد مذاکره شدند و شنیده می‌شود طرفین برای عقد قرارداد به توافق نهایی هم رسیده‌اند. 
 
 

Page Generated in 0.0054 sec