printlogo


کد خبر: 248228تاریخ: 1401/3/23 00:00
خبر

 منچستریونایتد هم لواندوفسکی را می‌خواهد
منچستریونایتد قصد دارد در صورتی که بارسلونا نتواند روبرت لواندوفسکی را از بایرن بخرد، او را جذب کند. آنها به این مهاجم لهستانی قراردادی مشابه کریستیانو رونالدو پیشنهاد خواهند داد، یعنی حدود 400 هزار پوند در هفته و به بایرن هم تا 20 میلیون پوند برای این بازیکن 33ساله می‌پردازند. از سوی دیگر خبر رسیده که پاری سن ژرمن هم به‌دنبال این بازیکن است و قصد دارد او را ذخیره مثلث مسی-امباپه-نیمار کند.
  
آرسنال خواهان آسنسیو
آرسنال اوضاع را بررسی می‌کند تا برای جذب مارکو آسنسیو از رئال مادرید وارد عمل شود. توپچی‌ها این بازیکن رئال مادرید را از نزدیک زیر نظر گرفته‌اند. قرارداد او تا سال 2023 است و این بازیکن هنوز تصمیم خود را نگرفته و مشخص نیست که در رئال می‌ماند یا می‌رود.
 
میدلزبورو به‌دنبال دروازه‌بان من‌یونایتد
میدلزبورو قصد دارد تام هیتون، دروازه‌بان منچستریونایتد را قرض بگیرد. هیتون دروازه‌بان سوم یونایتد است و در 36سالگی مشتاق آن است که فرصت به میدان رفتن را داشته باشد.
 
منچسترسیتی سیلوا را به بارسلونا نمی‌فروشد
منچسترسیتی قصد ندارد برناردو سیلوا را به بارسلونا بفروشد. قهرمان لیگ برتر هیچ قیمتی پایین‌تر از 80 میلیون پوند را برای سیلوا نمی‌پذیرد و این مبلغ بسیار فراتر از توان مالی بارسلونا است.
 
 ناپولی به‌دنبال یانوزای
متئو پولیتانو احتمالاً از ناپولی جدا می‌شود و آنها به‌دنبال عدنان یانوزای هستند. قرارداد این بازیکن با رئال سوسیه‌داد به پایان رسیده است و او بازیکن آزاد است.
 
پوگبا قراردادی چهارساله با یووه امضا می‌کند
پل پوگبا قرار است قراردادی برای چهار فصل با یوونتوس امضا کند و طبق آن، سالانه 20 میلیون یورو دستمزد بگیرد. این بازیکن فرانسوی پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کرده است.
 
مارکینیوش به آرسنال می‌رود
مارکینیوش، مهاجم 19ساله سائوپائولو، راهی آرسنال خواهد شد. این باشگاه 3/5 میلیون یورو برای خرید این مهاجم برزیلی می‌پردازد. مارکینیوش چند مشتری اروپایی دیگر نیز دارد که شامل دورتموند و یکی دو تیم ایتالیایی می‌شود.
 
ضرب‌الاجل یوونتوس به دی‌ماریا
به نظر می‌رسید که آنخل دی‌ماریا راهی یوونتوس خواهد شد، اما این بازیکن پیشنهادی از بارسلونا دریافت کرده و به همین دلیل خواستار آن شده که یووه صبر کند. اما یووه کمتر از یک هفته برای این بازیکن 34ساله صبر خواهد کرد و دستمزد پیشنهادی آنها از 7 میلیون یورو در هر فصل بیشتر نخواهد شد.
 
 بایرن دوباره از آژاکس بازیکن خرید
رایان گراونبرخ، هافبک هلندی، از آژاکس به بایرن‌مونیخ پیوسته و قراردادی تا سال 2027 با باواریایی‌ها امضا کرده است. مبلغ انتقال او 25 میلیون یورو است. نصیر مزراوی مدافع مراکشی آژاکس هم اولین خرید رسمی بایرن در این فصل بود.
  
گاوی در آستانه تمدید قرارداد
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا اعلام کرده که آنها در آستانه عقد قراردادی جدید با گاوی، پدیده نوجوانشان هستند. از قرارداد فعلی این هافبک تنها یک سال مانده و بارسا قصد دارد او را نگه دارد. باشگاه‌های زیادی به‌دنبال جذب این ملی‌پوش 17ساله اسپانیایی هستند، اما لاپورتا گفته آینده این بازیکن اندلسی در نوکمپ رقم می‌خورد: «ما خوشبین هستیم و می‌خواهیم گاوی در بارسلونا بماند. خود این بازیکن و ایجنت‌اش، که با او هم آشنا هستیم، می‌خواهند او ماندنی شود. ما بسیار به یک قرارداد جدید نزدیک شده‌ایم.»
 
 

Page Generated in 0.0047 sec