printlogo


کد خبر: 248216تاریخ: 1401/3/23 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
 مسئولان تیم سپاهان با توقع بیجایی که از نویدکیا سرمربی تیم دارند، کاری کردند که بالاخره او از تیم استعفا بدهد. در حالی که تیم سپاهان در مقابل دو تیم قدرتمند استقلال و پرسپولیس که اولی با نفوذی که داشت امسال به قهرمانی رسید و دومی هم که سال‌هاست قهرمان لیگ برتر است، ادعا دارد به قهرمانی برسد. همین که سپاهان با نویدکیا در رده سوم جدول لیگ برتر قرار گرفت خودش کار بزرگی بود.
کیوان از تهران
 
امیدوارم دلال بازی در فوتبال لیگ برتر به پایان برسد تا طرفداران تیم استقلال شاهد بازگشت فرهاد مجیدی باشند. فرهاد مجیدی با گریه رفت و اشک همه هواداران این تیم را در‌آورد. امیدوارم هر چه زودتر مجیدی به تیم استقلال برگردد.
نورمحمد کرمی از زنجان
 
تیم استقلال بعد از فرهاد مجیدی دنبال به خدمت گرفتن جواد نکونام است. جواد نکونام با تیم فولاد در سطح بازی‌های آسیایی خوب درخشیده است. اما بهتر است تیم استقلال به‌دنبال امیر قلعه‌نویی برود چراکه این تیم با قلعه‌نویی بازهم قهرمان لیگ برتر می‌شود و تیم به دوران طلایی بر‌می‌گردد.
کیوان از تهران
 
هر بازیکن ایرانی که فوتبالش تمام می‌شود، سریع به فکر شغل بعدی یعنی مربیگری می‌افتد! هر چند کلاس مربیگری سطح پایین را گذرانده باشد ولی خودش را خدای فوتبال و مربیگری می‌داند و انتظار هم دارد که در لیگ برتر نتیجه بگیرد اما جالب است که بدانید اکثر فوتبالیست‌های ایرانی حتی دیپلم مدرسه هم ندارند.
قاسمی از اهواز
 
شجاعی، آقایی، هنانوف، صفروف، پهلوان، لک، ابراهیمی، اسدی، پاکدل، مهدیخانی و تمیروف؛ این اسامی بازیکنانی است که یا از تیم جدا شده‌اند یا به احتمال زیاد از تیم جدا می‌شوند. اگر قرارداد ندارند که هیچ، اما آنهایی که دارند باشگاه باید نگه‌شان دارد.
ارسلان قربانی از تهران

 


Page Generated in 0.0060 sec