printlogo


کد خبر: 248203تاریخ: 1401/3/22 00:00
تمام بضاعت ما همین تیم دوم بود

لغو پیاپی دیدارهای تدارکاتی تیم ملی از سویی و بی‌میلی سرمربی تیم ملی برای بازی‌های بزرگ از سوی دیگر موجب شد بازی امشب با تیم دوم الجزایر بشود همه برنامه و تدارکی که فدراسیون فوتبال می‌توانست برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران در نظر بگیرد. 
الجزایر (که به جام جهانی هم راه پیدا نکرده) برای بازی با ما تمایلی به استفاده از ترکیب اصلی خود پیدا نکرد و این بدترین توهینی بود که می‌شد به بازیکنان ما کرد. دیده بودیم تیمی که به جام‌جهانی می‌رود از ساق بازیکنانش حفاظت ‌کند و آنها را در دیدارهای غیر ضروری به میدان نفرستد؛ اما ندیده بودیم تیمی که به جام جهانی نرسیده برای تیمی که یک سهمیه جام جهانی را مال خود کرده، ناز کند و این هم البته به اقتدار و برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال ما برمی‌گردد.
4 فرصت بازی تدارکاتی در این روزهای فیفا داشتیم و همه را با غفلت سوزاندیم. حالا مانده فقط 3 دیدار تدارکاتی که بعید می‌دانیم این فدراسیون با این میزان برنامه‌ریزی هنر عجیب و شگفت‌انگیزی نشان‌مان دهد.
امیدواریم مدیران بالادستی در وزارت ورزش و بالادست‌تر فکری به حال اوضاع خراب فوتبال بکنند تا کمی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم فوتبالدوست کشورمان کم شود. برای شیربچه‌های تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم در همه بازی‌های پیش رو موفق باشند.
 

Page Generated in 0.0055 sec