printlogo


کد خبر: 248190تاریخ: 1401/3/22 00:00
انتقاد شدید فلیک از برنامه فشرده لیگ ملت‌ها
ما هم زندگی داریم!

برگزاری لیگ ملت‌های فوتبال اروپا درست بعد از اتمام یک فصل سخت و طاقت‌فرسا حسابی مورد انتقاد قرار گرفته. تاکنون بازیکنانی نظیر کوین دی‌بروینه و ویرجیل فن‌دایک به این فشردگی تقویم یوفا اعتراض کرده‌اند. جدیدترین معترض اما یک مربی است: هانسی فلیک.
ظاهراً او هیچ درکی از برنامه فشرده لیگ ملت‌ها ندارد. سرمربی تیم ملی آلمان، فیفا و یوفا را مقصر دانست و خواهان تغییراتی در فرمت برگزاری این رقابت‌ها شد.
هانسی فلیک می‌گوید چهار بازی بعد از چنین فصل طولانی بسیار زیاد است.
آلمان دیشب با مجارستان در بوداپست و سه روز بعد در مونشن گلادباخ مقابل ایتالیا بازی خواهد کرد. آنها دو دیدار هم برابر ایتالیا و انگلیس برگزار کرده‌اند. صحبت‌های کامل فلیک را بخوانید: ما یک بیماری همه‌گیر داشتیم، بنابراین بسیاری از بازی‌ها به تعویق افتادند. یک تعطیلات تابستانی کوتاه برای بازیکنان وجود داشته و این شرایط اصلاً خوب نیست که بازیکنان پشت سر هم بازی کنند. ما و بازیکنان زندگی داریم. می‌خواهیم کنار خانواده خود باشیم. بعد از پایان این رقابت‌ها دوباره بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان باز می‌گردند. بازیکنان هر سه یا چهار روز تا شروع جام جهانی در قطر بازی می‌کنند. هم خطر مصدومیت هست و هم فرسایش بازیکنان. فیفا و یوفا مقصر این وضع موجود است. شما باید مراقب بازیکنان باشید و بپرسید که چگونه می‌توانید به بازیکنان استراحت دهید. فدراسیون جهانی فیفا و اتحادیه فوتبال اروپا یوفا وظیفه داردن این سؤال را از خود بپرسند. کارشناسان باید موضوعات را بررسی کنند و در مورد برخی اقدامات تصمیم‌گیری کنند.  تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار نخست خود در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف ایتالیا رفت. ژرمن‌ها با وجود آن که در این بازی با یک‌ گل عقب افتادند اما گل تساوی را به ثمر رساندند. آلمان در دیدار برابر انگلیس نیز به تساوی یک بر یک رسید. فلیک سومین مربی در تاریخ فوتبال آلمان است که در ۱۱ بازی ابتدایی حضورش در نیمکت متحمل شکست نشده است.

Page Generated in 0.0056 sec