printlogo


کد خبر: 248189تاریخ: 1401/3/22 00:00
تصادف شدید اتوبوس تیم ملی بلغارستان
بحران بلغاری در گرجستان

اتوبوس تیم ملی فوتبال بلغارستان در گرجستان دچار حادثه شد که طی آن یک بازیکن با آسیب مغزی روبه‌رو شد.
به گزارش تایمز، اعضای تیم ملی بلغارستان در راه بازی با گرجستان در لیگ ملت‌های اروپا دچار سانحه شدید رانندگی شدند. تودور ندلو هافبک این تیم دچار آسیب مغزی شد که نیاز به عمل دارد.
حال بقیه بازیکنان تیم ملی فوتبال بلغارستان نیز خوب گزارش شده است.
تصاویر منتشر شده از دو اتوبوس حامل اعضای تیم ملی بلغارستان نشان می‌دهد که شدت برخورد بالا بوده است. تودور ندلف مهاجم 29 ساله تیم بوتف پلوفدیف دچار صدمات شدیدی شده و به همین خاطر به بیمارستان منتقل شده تا در آنجا تحت عمل جراحی قرار بگیرد. این بازیکن از ناحیه جمجمه آسیب دیده و به همین خاطر پس از عمل جراحی دو ساعته، شرایطش بهتر است.
تیم ملی بلغارستان با اتوبوس به سمت هتل محل اقامت خود در تفلیس حرکت می‌کرده است که راننده اتوبوس جلویی ترمز شدیدی انجام می‌دهد که اتوبوس عقبی با آن تصادف می‌کند. ندلف در اتوبوس دوم حضور داشته که دچار صدمات شدیدی شده است. ندلف باید به‌مدت دو هفته در بیمارستان بستری شود هر چند که مشکل وی جدی نیست. این بازیکن 44 بازی ملی داشته و پنج گل دیگر زده است. هیچ بازیکن دیگری در تیم ملی بلغارستان دچار صدمه نشده است.
بازی گرجستان و بلغارستان قرار است که یکشنبه در ورزشگاه دینامو آرنا تفلیس با گنجایش 54 هزار تماشاگر برگزار شود. تیم ملی بلغارستان در لیگ سی لیگ ملت‌ها در کنار تیم‌هایی نظیر گرجستان، مقدونیه و جبل‌الطارق حضور دارد.
بلغارستان تاکنون دو بار مساوی کرده است و بازی رفت را در خانه مقابل گرجستان با نتیجه ۵ بر ۲ باخته است. در پی این شکست رئیس فدراسیون فوتبال بلغارستان اعلام کرد که از سمت خود کنار می‌رود و سرمربی این تیم نیز از هدایت بلغارستان جدا خواهد شد.

Page Generated in 0.0059 sec