printlogo


کد خبر: 248187تاریخ: 1401/3/22 00:00
طنزیم
مستر تیستر سنگال

هومن جعفری
 
به سلامتی و مبارکی حامد لک با پرسپولیس فسخ کرد. ببینیم استاد بعد از بیرون آمدن از تیم، علیه یحیی گل‌محمدی مصاحبه آتشین می‌کند یا نه. فعلاً که در پرسپولیس همه یا در حال فسخ کردن هستند یا در حال قرارداد بستن. فقط نمی‌دانیم چرا کسی پول باشگاه شهرخودرو را پرداخت نمی‌کند! پنجره‌تان را بستند! دست‌کم پول مردم را بدهید که پنجره باز شود تا بتوانند خریدهایتان را ثبت کنند!
***
این روزها همه مشغول فرار از سپاهان هستند. دقت کرده اید؟ خود حاجی ساکت هم روی هواست وای به حال بقیه! نویدکیا رفت، ساکت هم احتمالاً می‌رود، گولسیانی جدا می‌شود، سروش رفیعی می‌رود، اسماعیلی‌فر که جدا شد، بقیه هم مانده‌اند که الان بروند یا صبر کنند ببینند چه می‌شود! خلاصه که امسال لیگ هنوز شروع نشده مدعیانش یکی، یکی در حال خلع سلاح شدن هستند!
***
خبر آمده که سرمربی تیم ملی سنگال انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ را تأیید کرده. دقت کنید. سانه و ایجنتش تأیید نکرده‌اند. لیورپول تأیید نکرده. بایرن تأیید نکرده. کی تأیید کرده؟ سرمربی تیم ملی سنگال! طرف قشنگ از اینهاست که در عروسی آدم معروف می‌بیند با او سلفی می‌گیرد و استوری می‌زند که: حامد جان در فیلم جدیدت موفق باشی!
مرد مؤمن دو تا تیم حقوقی مشغول سرویس شدن هستند که این قرارداد جوش بخورد. شما از آن سمت دنیا، فالوور می‌گیری؟! می‌خواهی مستر تیستر سنگال بشوی؟
 

Page Generated in 0.0045 sec