printlogo


کد خبر: 248170تاریخ: 1401/3/22 00:00
سوژه

تمام گزینه‌های خارجی نیمکت استقلال
از مورایس تا ساغلام!
باشگاه استقلال در تلاش است نام سرمربی خود را بسرعت به هواداران خود معرفی کند تا از سردرگمی که در روزهای بعد از جدایی فرهاد مجیدی گرفتارش شده، خلاص شود. بعد از اینکه نکونام به آجورلو پاسخ منفی داد و هواداران استقلال نیز با حضور رضا عنایتی روی نیمکت تیم‌شان صراحتاً مخالفت کردند و در فضای مجازی موج منفی بزرگی علیه این گزینه به پا شد، مدیران آبی به‌دنبال انتخاب سرمربی خارجی رفته‌اند که گفته می‌شود مذاکرات اولیه با دستیار سابق مورینیو موفقیت‌آمیز بوده است. از مورایس که سابقه مربیگری در تیم الهلال عربستان را دارد و در تیم‌های چلسی و رئال مادرید به‌عنوان دستیار فعالیت کرده به‌عنوان گزینه‌ای جدی یاد می‌شود. حتی مذاکرات به سمتی پیش رفته که مورایس اعلام کرده تنها حاضر است برای یک فصل با استقلال قرارداد منعقد کند و گفته می‌شود منشأ اختلاف دو طرف تنها در همین نقطه است.
درباره حضور ساغلام در استقلال نیز خبرهایی به طور جسته و گریخته به گوش می‌رسد که احتمالاً مطرح شدن نام این مربی ترک‌تبار می‌تواند مربوط به ارتباط آجورلو با مدیربرنامه‌های دنیزلی باشد. هفته پیش شنیده شد که آجورلو برای انتخاب سرمربی استقلال تماس‌هایی با دنیزلی داشته و از این مربی ترک کمک فکری گرفته که دنیزلی نیز چند گزینه را به آجورلو معرفی کرده است. بعید نیست نام ساغلام از همین کانال مطرح شده باشد و این مربی ترک که سابقه هدایت باشگاه تراکتور را هم دارد در سبد گزینه‌های استقلال قرار گرفته باشد.
در عین حال نام مربیان دیگر نیز زمزمه می‌شود که چراغ خاموش حرکت کردن مدیران باشگاه استقلال سبب شده این ماجرا به شکلی مبهم در رسانه‌ها پیش برود و کسی بدرستی نداند که مدیران باشگاه استقلال سرانجام قصد دارند با کدام یک از این گزینه‌ها که نام‌شان بارها در رسانه‌های نزدیک به باشگاه استقلال مطرح شده، به توافق برسند. به هر حال هر کس سرمربی استقلال شود، مهم این است که این تیم بسرعت در فاز عملیاتی نقل و انتقالات قرار بگیرد و با بازیکنان مورد نظر خود وارد مذاکره شود. اگر بنای مدیران استقلال انتخاب سرمربی خارجی باشد، پروسه جذب بازیکن نیز به ناچار بدون انتخاب سرمربی باید به جلو حرکت کند. هرچند که این اقدام حرفه‌ای نیست و بعدها مشکلات روانی بسیاری برای استقلال ایجاد خواهد کرد و چه بسا اگر استقلال نتیجه نگیرد، به این موضوع نسبت داده شود اما به هر حال در شرایط فعلی چاره‌ای جز این نیست و مدیران باشگاه استقلال همزمان باید توافق با برخی بازیکنان که از نظر کیفی وضعیت مطلوبی دارند را نیز پیش ببرند تا از مسیر موفقیت دور نشوند.
 
 
خنده مدیران استقلال به شایعات اینترنتی
با اسم استقلال خودشان را در فضای مجازی مطرح می‌کنند
 جدایی فرهاد مجیدی موجب شده تا بحث‌های فراوانی پیرامون انتخاب سرمربی جدید این تیم مطرح شود و اسامی چند مربی داخلی و خارجی نیز بر سر زبان‌ها بیفتد ولی نکته مهم اینجاست که تعدادی از چهره‌های قدیمی استقلال در حرکات عجیب داخل فضای مجازی نسبت به ماجرا‌های اخیر واکنش نشان می‌دهند و مدعی می‌شوند کسی با آنها پیرامون هدایت استقلال در فصل آینده صحبتی نکرده و هواداران نباید شایعات را باور کنند! این مسأله باعث تعجب و خنده تعدادی از مدیران باشگاه استقلال هم شده است. آنها معتقدند اساساً دایره انتخاب سرمربی برای دوره بعدی لیگ برتر محدود است و تقریباً همه می‌دانند در میان گزینه‌های داخلی چه کسانی مد نظر بوده‌اند اما ظاهراً برخی افراد که اصلاً باشگاه نه تنها برای تیم بزرگسالان بلکه در رده‌های پایه نهم به هر دلیلی نظری روی آنها نداشته است با مطرح کردن چنین مواردی در فضای مجازی و طرح این ادعا که با آنها هیچ صحبتی نشده در واقع می‌خواهند خود را مطرح کنند.

 


Page Generated in 0.0059 sec