printlogo


کد خبر: 248167تاریخ: 1401/3/22 00:00
خبر

 ستاره لیدز در رادار منچستر‌سیتی
کالوین فیلیپس، هافبک لیدز یونایتد در لیست خرید منچستر سیتی قرار گرفته است. البته فیلیپس در حال حاضر ایجنت ندارد و باید پیش از تصمیم درباره آینده‌اش، یک مدیر برنامه برای خود پیدا کند.
 
آرتتا ناراضی از آرسنال
ناکامی آرسنال در جذب گابریل ژسوس از منچسترسیتی باعث شده میکل آرتتا، مربی این تیم ناراضی باشد. او نگران آن است که عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان باعث شود ژسوس به باشگاه دیگری برود. البته آرسنال هم با قیمت پیشنهادی سیتی موافق نبوده است.
 
ولوز خواهان مهاجم لیورپول
ولوز بیشترین بخت را برای جذب تاکومی مینامینو، مهاجم لیورپول دارد. فولام و لیدز یونایتد هم در اندیشه جذب این مهاجم سرخ‌پوشان هستند، هر چند که به نظر می‌رسد او احتمالاً راهی ولوز شود.
 
بارسلونا یک ماه برای خرید کولیبالی فرصت دارد
کالیدو کولیبالی به‌دنبال رفتن به بارسلونا است اما این باشگاه تنها یک ماه فرصت دارد که با ناپولی به توافق برسد. ایجنت این بازیکن به ناپولی گفته که او قراردادش را تمدید نخواهد کرد. قرارداد این بازیکن تا سال 2023 است. بارسا باید اوضاع مالی‌اش را سر و سامان ببخشد تا بتواند با این بازیکن قرارداد ببندد. در هر حال، کولیبالی به ناپولی قول داده که اگر تا اردوی پیش‌فصل تیم – که در اواسط جولای آغاز می‌شود – تکلیف انتقال او مشخص نشده باشد، در این اردو شرکت خواهد کرد.
 
 تاتنهام 
اسپنس را می‌خرد
تاتنهام در آستانه خرید جد اسپنس از میدلزبورو است. این باشگاه لیگ برتری مذاکراتی پیشرفته بر سر این بازیکن 21ساله داشته است. او در حضور قرضی در ناتینگهام فارست خوش درخشید و باشگاه‌های لیگ برتری به‌دنبال جذبش هستند. دو طرف بر سر مبلغ 20 میلیون پوند با هم به توافق رسیده‌اند.
 
منچستر‌یونایتد به‌دنبال بلینگهام
جود بلینگهام در صدر لیست خرید منچستر یونایتد قرار دارد، اما برای تابستان سال بعد. این ملی‌پوش انگلیسی در بوروسیا دورتموند خوش درخشیده است و یونایتد سال بعد برای جذب او باید رقابت سختی را با باشگاه‌های دیگر داشته باشد.
 
بارسلونا پیشنهاد یونایتد برای دی‌یونگ را رد کرد
منچستر یونایتد 60 میلیون پوند برای خرید فرنکی دی‌یونگ به بارسلونا پیشنهاد داده اما این باشگاه آن را رد کرده است. بارسا به یونایتد گفته که باید پیشنهاد اولیه خود را بیشتر کند تا بختی برای جذب این هافبک هلندی داشته باشد.
 
 اینتر قیمت اشکرینیار را 100 میلیون یورو تعیین کرد
پاری سن ژرمن به‌دنبال جذب میلان اشکرینیار از اینتر است. اما این باشگاه ایتالیایی قیمت او را 100 میلیون یورو تعیین کرده است. با این حال، پاریسی‌ها همچنان به‌دنبال مذاکره با اینتر هستند.
 
فارست به‌دنبال بازیکن آرسنال
اینزلی میتلند-نایلز ممکن است به لیگ برتر برگردد و در ناتینگهام فارست بازی کند. این تیم تازه‌صعودکرده به لیگ برتر، این بازیکن را برای خط میانی خود می‌خواهد. آنها به‌دنبال تقویت تیمشان برای حضور در لیگ برتر هستند. این بازیکن آرسنال سال 2022 را به‌صورت قرضی در رم گذرانده است.
 
میلان، همچنان به‌دنبال سانچس
میلان با رناتو سانچس به توافق شفاهی دست یافته است و حالا توافق با باشگاه لیل برای انتقال او مانده است. پائولو مالدینی او را در صدر لیست خرید میلان قرار داده است. این باشگاه از ژانویه قراردادی پنج‌ساله برای او آماده کرده است.
 
بارسلونا روی قرارداد آلونسو کار می‌کند
بارسلونا همچنان در حال کار روی قرارداد مارکوس آلونسو است. خود این بازیکن با بارسا به توافق رسیده و توافق با چلسی مانده است. بارسا همچنین امیدوار است که هر چه زودتر جواب نهایی سزار آسپیلیکوئتا را هم بشنود.
 

 


Page Generated in 0.0057 sec