printlogo


کد خبر: 248166تاریخ: 1401/3/22 00:00
اسپانیا – جمهوری چک
رقیب محبوب ماتادورها

اسپانیا به‌دنبال آن است که این دور از بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا را به شکل خوبی به پایان برساند. آنها در مالاگا میزبان جمهوری چک هستند. اسپانیا در بازی قبلی خود سوییس را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و چک هم در خانه پرتغال با نتیجه دو بر صفر باخته است.
تیم لوییس انریکه دو بازی اول خود را با تساوی برابر چک و پرتغال به پایان برد. آنها حالا با 5 امتیاز در رده دوم جدول هستند و پرتغال با 7 امتیاز صدرنشین است. پرتغالی‌ها باید در خانه سوییس به میدان بروند و البته سه ماه بعد هم در روز پایانی مرحله گروهی باید با اسپانیا بازی کنند.
اسپانیا در هفت بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده است. آخرین باخت آنها مقابل فرانسه در فینال فصل گذشته لیگ ملت‌ها بود. این تیم در 17 بازی اخیر خود پس از دیدار مقابل سوئد در یورو 2020، گل زده است. این در حالی است که آنها مهاجم بزرگی در اختیار ندارند.
جمهوری چک با 4 امتیاز در رده سوم گروه و بالاتر از سوییس بدون امتیاز قرار دارد. مردان یاروسلاو سیلهاوی برای اولین بار در لیگ A حضور می‌یابند و باید از این نتایج راضی باشند. چک به جام جهانی نرسیده و باقی ماندن در لیگ A می‌تواند اندکی از ناراحتی آنها کم کند. چک در بازی اول مقابل اسپانیا داشت پیروز می‌شد که گل لحظات پایانی اینیگو مارتینس بازی را 2-2 مساوی کرد. این تیم تاکنون در لیگ ملت‌ها در خارج از خانه دروازه‌اش را بسته نگه نداشته است.
چک شش بازی است که برابر اسپانیا پیروز نشده است. اسپانیا در خانه خود سه برد پیاپی برابر چک کسب کرده است.
 
اخبار دو تیم
آنسو فاتی همچنان مشکل مصدومیت دارد و مشخص نیست که بتواند در این بازی به میدان برود. رائول ده‌توماس، مهاجم اسپانیا هم به‌دلیل بیماری، اردوی تیم را ترک کرده است. به این ترتیب اگر انریکه بخواهد به سیستم چرخشی ادامه دهد، فران تورس شاید در پست مهاجم شماره 9 بازی کند، آلوارو موراتا نیمکت‌نشین می‌شود و مارکو آسنسیو به ترکیب برخواهد گشت.
انریکه پس از بازی مقابل سوییس از عملکرد اونای سیمون و دیه‌گو یورنته دفاع کرد، هر چند که شاید اریک گارسیا جای یورنته را در خط دفاعی بگیرد.
یاکوب یانکتو هم پس از مصدومیت مقابل اسپانیا اردوی چک را ترک کرده و جایش را به استانیسلاو تچل داده است. یاروسلاو زلنی مقابل پرتغال توانست روی نیمکت بنشیند. توماس واچلیک هم احتمالاً جانشین ییندریچ استانک در دروازه خواهد شد. یان کوچتا و اوندری لینگر هم در بازی قبلی بین دو نیمه تعویض شدند و شاید در این مسابقه به میدان نروند. الکس کرال در صورت استراحت به توماس سوچک یا میکال سادیلک در ترکیب قرار خواهد گرفت.
ترکیب احتمالی:
 اسپانیا: سانچس؛ کارواخال، گارسیا، مارتینس، آلونسو؛ کوکه، رودری، سولر؛ آسنسیو، تورس، اولمو.
جمهوری چک: واچلیک؛ ماتیو، برابچ، زیما؛ کوفال، کرال، سوچک، زلنی؛ هلوزک، کوچتا، پشک.
 دیگر دیدارهای امروز و امشب به این ترتیب است: ایرلند شمالی – قبرس؛ گرجستان – بلغارستان؛ مقدونیه شمالی - جبل‌الطارق؛ نروژ – سوئد؛ یونان – کوزوو؛ مالت - سن‌مارینو؛ اسلوونی – صربستان؛ سوییس – پرتغال.

Page Generated in 0.0043 sec