printlogo


کد خبر: 248165تاریخ: 1401/3/22 00:00
رئال مادرید زیــــدان را نمی‌بخشد

مدتی است که تصور می‌شود مائوریسیو پوچتینو در فصل 2023-2022 روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن نمی‌نشیند اما کسی که گفته می‌شود بیش از همه برای نشستن روی نیمکت پاریسی‌ها شانس دارد، زین‌الدین زیدان است.
نماینده زیدان این خبر را تکذیب کرده اما همچنان  آخرین اخبار حکایت از آن دارد که مربی سابق رئال مادرید گزینه اول مقامات باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای جایگزین کردن مربی آرژانتینی است و در رقابت با کریستوف گالتیه و ژوزه مورینیو شانس بیشتری برای مربیگری تیم دارد.
اگر زیدان به تیم‌هایی مثل منچستریونایتد، بایرن‌مونیخ یا یوونتوس می‌رفت، برای هواداران رئال مادرید قابل قبول و درک بود. اینها باشگاه‌های بزرگ اروپایی هستند که در رقابت‌های قاره‌ای دارای سابقه طولانی هستند و البته هر سه در مقاطعی دوست داشتند گزینه‌های دیگری را برای مربیگری امتحان کنند.
اما زیدان در همکاری با ناصر الخلیفه و پاری‌سن‌ژرمن باید خشم رئال مادرید و هوادارانش را به جان بخرد با توجه به رقابت شدیدی که این اواخر میان باشگاه‌های پایتخت اسپانیا و فرانسه به وجود آمده است.
پاری‌سن‌ژرمن ضربه سنگینی به رئال مادرید وارد کرد وقتی با فشار سیاسی شدید شرایط را برای تمدید قرارداد کیلیان امباپه فراهم کرد با وجود آنکه سفیدها کار بسیاری انجام داده بودند برای اینکه مهاجم جوان پاریس را برای پیوستن به مادرید متقاعد کنند.
این به اندازه کافی ضربه شدیدی بود اما اگر پسر محبوب سانتیاگو برنابئو بلافاصله به تیم او برود و مربیگری‌اش را بپذیرد با سفیدها وارد رقابت نشده؟ این هم ضربه سنگینی به حساب می‌آید.
تئوری‌های توطئه شکل گرفته و ادامه دارد. می‌گویند امباپه می‌دانست زیدان می‌آید و ماند یا اینکه زیدان، امباپه را متقاعد کرد بماند برای اینکه می‌دانست مربی تیم می‌شود و به این شکل به تیم سابقش که در آن افتخارات زیادی به دست آورده و جایگاهی خاص در آن دارد، دهن کجی کرد.
البته این هم ممکن است که همه اتفاقات تصادفی باشد و زیدان هیچ نقشی در تصمیم امباپه برای دادن پاسخ منفی به رئال مادرید نداشته باشد اما هیچ کس مطمئن نیست.
 منبع: مارکا

Page Generated in 0.0060 sec