printlogo


کد خبر: 248161تاریخ: 1401/3/22 00:00
ادامه ناکامی آبی‌ها برای کسب اولین پیروزی
رضایت دشان با وجود سومین بازی بدون برد فرانسه!

 تیم ملی فرانسه در سومین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا نیز در کسب پیروزی ناکام ماند و به تساوی یک - یک برابر اتریش بسنده کرد آن هم در حالی که تنها تا 7 دقیقه به پایان مسابقه یک بر صفر عقب بود. با این نتیجه مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها تنها دو امتیازی شد و در قعر جدول گروه یک لیگ A که کرواسی و دانمارک هم در آن حضور دارند، قرار گرفت.
با این حال دیدیه دشان، سرمربی فرانسوی‌ها برای خروس‌هایی که سه بازی بدون برد متوالی داشته‌اند خیلی نگران نیست و حتی از عملکرد آنها ابراز رضایت کرد. او که تیمش در دقیقه 37 دیدار برگزار شده در ورزشگاه ارنست هاپل گل خورد و توسط کیلیان امباپه کار را به تساوی کشاند، به خبرنگاران گفت:«با توجه به کارهایی که توانستیم انجام دهیم، من راضی‌ام. بازیکنان باید پاداش زحمات‌شان را می‌گرفتند. در این بازی ما کارهای خوب فراوانی انجام دادیم. بازیکنان اتریش هم متعهدانه بازی کردند. ما در نیمه دوم بر بازی کنترل کامل داشتیم. قطعاً بازی‌مان بازده کافی نداشت و با توجه به کارهایی که در نیمه دوم انجام دادیم، این باعث تأسف است.»
کیلیان امباپه اما نسبت به دشان بیشتر بابت نتیجه بازی متأسف بود. او به شبکه TF1 گفت:«ما برنده نشدیم و به چیزی که از این بازی می‌‌خواستیم نرسیدیم. با این حال تلاش می‌کنیم که از بازی بعدی‌مان در روز دوشنبه برابر کرواسی نتیجه بگیریم. حیف شد که ضربه‌ام در آخر بازی به تیرک خورد. سعی کردم دروازه‌بان را فریب دهم. به اندازه کافی دروازه‌بان را دور نزدم. با این حال جای نگرانی نیست. ما همیشه باید به خودمان افتخار کنیم. من 100 درصد آماده نیستم اما هر زمانی که سرمربی بخواهد در خدمت تیم خواهم بود.»

Page Generated in 0.0057 sec