printlogo


کد خبر: 248159تاریخ: 1401/3/22 00:00
خبر و مصاحبه

علیزاده در سیرجان ماند
باشگاه گل‌گهر سیرجان که قبل از اتمام فصل اخیر لیگ برتر قرارداد امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی خود را تمدید کرده بود، از دیروز وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شد و یکی از بازیکنان خط میانی‌اش را حفظ کرد.
این بازیکن که پس از حضور در مس کرمان و دو فصل بازی برای نفت مسجدسلیمان، یک‌ سال قبل به عضویت گل‌گهر درآمده بود، پس از اتمام قراردادش صحبت‌هایی مبنی بر جدایی‌اش به وجود آمد ولی در نهایت تصمیم گرفت به حضورش در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی ادامه بدهد و در سیرجان بماند. علیزاده پس از جلسه با مدیران باشگاه گل‌گهر، قراردادش با این تیم را تمدید کرد و نخستین بازیکن این تیم لقب گرفت که تکلیف ادامه حضورش در این تیم را مشخص می‌کند.
باشگاه گل‌گهر سیرجان با تمدید قرارداد علیرضا علیزاده رسماً وارد بازار نقل و انتقالاتی شد و حالا باید منتظر ماند و دید کدام بازیکنان این تیم و نفرات تأثیرگذارشان از جمله سعید صادقی، امین پورعلی و... تصمیم به ادامه یا قطع همکاری با این تیم خواهند گرفت.
 
 
زارع: جشن شب قهرمانی را هیچ ‌کجا ندیده بودم
مازیار زارع که در نخستین تجربه سرمربیگری توانست ملوان انزلی را لیگ برتری کند و به قهرمانی لیگ یک برساند، در پیامی اینستاگرامی همراه با تصاویری از جشن قهرمانی در شهر انزلی نوشته است: «نشستن روی نیمکت ملوان که روزی بزرگان و افتخارآفرینان فوتبال بندر انزلی و در رأس آن بهمن‌خان صالح‌نیا سکاندارش بوده‌اند، مسئولیت بسیار بزرگی بود. حقیقتاً پس از چندین سال ناکامی، مردم شهرم و هواداران ملوان انتظاری جز موفقیت از تیم‌شان نداشتند و می‌دانستم که فرصت زیادی برای ادای دِین به این همه عاشق و این خواسته بحق نداریم و این موضوع بار مسئولیت را روی دوشم سنگین‌تر می‌کرد. روزی نبود که در سطح شهر یا در نشست‌های خبری از من قول قهرمانی و صعود نخواهند، اما من همیشه انتخابم کار کردن بود به جای وعده دادن. این موفقیت و این بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال ایران بجز با همدلی و رفاقت تمام ارکان باشگاه و تیم‌مان که در رأس آن پژمان نوری و اشکان پوررشید قرار گرفته‌اند محقق نمی‌شد. باید تشکر کنم از همه بازیکنان و کادرفنی و عوامل تیمم که یک فصل طولانی را در کنار هم پشت سر گذاشتیم، از روز اول کار تنها چیزی که در موردش صحبت کردیم و برای آن هدفگذاری کردیم «قهرمانی» بود و امروز وقت خوشحالی است، چون برای رویاپردازی‌های‌مان سخت کار کردیم و پا پس نکشیدیم تا در نهایت همان اتفاقی بیفتد که انتظارش را داشتیم. رفتار حرفه‌ای و تعهد بالای بازیکنانم به لباس ملوان و هدفی که پیش روی ما بود در تمام طول فصل و روزهای سخت، باعث می‌شد باورم به موفقیت هیچ‌گاه کمرنگ نشود و این رکوردشکنی و کسب ۷۱ امتیاز در ۳۴ مسابقه فرسایشی نتیجه تلاش و ذهنیت درست آنها نسبت به موقعیتی بود که در آن حضور 
داشتند.»
او به جشن قهرمانی تیمش هم اشاره دارد: «در‌ نهایت سه‌شنبه شب پس از قهرمانی وقتی به خیابان‌های شهر آمدم، صحنه‌هایی را دیدم که نمونه آن را هرگز جای دیگری ندیده بودم. عشق و علاقه به این لباس سپید، از کودک خردسال تا افراد سالمند، زن و مرد، در میان انبوهی از مشکلات اقتصادی و معیشتی. این مردم چند ساعتی را خوشحال‌ترین آدم‌های روی زمین بودند و این برای من بزرگترین پاداش بود.
این قهرمانی مبارک تک تک هوادارانی که در هر نقطه از جهان همچنان قلب‌شان برای قوی سپید می‌تپد. به امید تداوم این شادی‌ها.»
 
 
 مسعود ریگی از سپاهان جدا می‌شود؟!
مسعود ریگی، هافبک تیم فوتبال سپاهان که فصل خوبی را در این تیم سپری نکرد با چند پیشنهاد لیگ برتری روبه‌رو شده و به دنبال جدایی از جمع طلایی‌پوشان است. 
ریگی که فصل قبل به سپاهان پیوست دوران خوبی زیر نظر نویدکیا نداشت و در اواخر فصل بیشتر به عنوان یار تعویضی به میدان می‌رفت و جایی در ترکیب اصلی نداشت و حتی گفته می‌شود در صورت ماندن نویدکیا در جمع طلایی‌پوشان در فهرست خروجی قرار داشت.
از طرفی خود این بازیکن هم بابت نیمکت‌نشینی در سپاهان از شرایط خودش راضی نیست و ترجیح می‌دهد در تیمی بازی کند که بیشتر به او بازی برسد. ریگی یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و برای جدایی نیاز به جلب رضایت باشگاه دارد و مسئولان سپاهان هم به او گفته‌اند تصمیم در این خصوص بر عهده سرمربی جدید سپاهان است.
 
 

 


Page Generated in 0.0060 sec