printlogo


کد خبر: 248152تاریخ: 1401/3/22 00:00
لژیونرها

محمدی و حاجی‌صفی در انتظار تصمیم سرمربی آ.ا.ک یونان
به نقل از novasports یونان، گفته می‌شود «ماتیاس آلمیدا» سرمربی تیم آ.ا.ک با توجه به فصل جدید می‌خواهد دو مدافع میانی را به خدمت بگیرد. سرمربی آرژانتینی پیشنهادات خود را به مدیران باشگاه ارائه کرده و منتظر روند تماس‌ها با گزینه‌های مدنظر پست‌های مشخص است. در عین حال، این احتمال وجود دارد که نقل و انتقالاتی هم برای دفاع راست وجود داشته باشد، زیرا گفته می‌شود آلمیدا از عملکرد «میشلن» راضی نیست.
در مورد دفاع چپ، آلمیدا در روزهای آینده تصمیم می‌گیرد که کدام بازیکن از بین احسان حاجی‌صفی، میلاد محمدی و میتاج در فصل جدید در لیست آ.ا.ک باقی بمانند. حاجی‌صفی و محمدی در حال حاضر در اردوی تیم ملی ایران به سر می‌برند. گفته می‌شود میلاد محمدی مدنظر باشگاه پرسپولیس هم قرار دارد.
 
اردوی کنعانی با الاهلی در اسپانیا یا ترکیه
تیم فوتبال الاهلی که از دو مدافع تیم ملی ایران بهره می‌برد، اردویی تدارکاتی در اسپانیا یا ترکیه برپا خواهد کرد. خبرگزاری «الرایه» قطر درباره وضعیت تیم فوتبال الاهلی این کشور نوشت: «الاهلی سه بازیکن خارجی فصل گذشته خود را حفظ کرده است. محمدحسین کنعانی‌زادگان از ایران، خوسه بوسو از اسپانیا و یزن نعیمات از اردن، نفراتی هستند که به کار خود در الاهلی ادامه می‌دهند.» این باشگاه همچنین شجاع خلیل‌زاده را به خدمت گرفت که به‌عنوان بازیکن آزاد به الاهلی پیوست. سفیان بوفتینی تنها بازیکن این تیم است که با توافقی دوطرفه برای پیوستن به الوصل، از الاهلی جدا شده است.
باشگاه الاهلی در نظر دارد یک مهاجم بزرگ خارجی در نقل‌وانتقالات به خدمت بگیرد تا مشکل خط حمله خود را برطرف کند. الاهلی فصل گذشته تنها 25 بار موفق به گلزنی شد و به‌خاطر این آمار، در جایگاه هفتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.
شاگردان یووویچ پیش از شروع فصل جدید در قاره اروپا اردو خواهند زد که این اردو در ترکیه یا اسپانیا برگزار می‌شود.

Page Generated in 0.0055 sec