printlogo


کد خبر: 248146تاریخ: 1401/3/21 00:00
خیز بلند پاری‌سن‌ژرمن برای به خدمت گرفتن متخصص فتح لیگ قهرمانان
زیدان بزودی در پاریس

در دنیای امروز فوتبال شاید علاقه‌مندان فوتبال تنها روی یک چیز توافق داشته باشند؛ «دوران پوچتینو در پاریس تمام شده و او بزودی جای خودش را به مربی دیگری می‌دهد». حالا گفته می‌شود باشگاه فرانسوی در حال مذاکره با زین‌الدین زیدان است.
بد نیست بدانید در روزهای منتهی به تمدید قرارداد کیلیان امباپه، عنوان شد که این ستاره فرانسوی یکی از شروط خود برای ماندن در این باشگاه را توافق با زین‌الدین زیدان اعلام کرده است و به همین دلیل، مدیران پاری‌سن‌ژرمن تلاش رسمی خود برای توافق با این سرمربی پرافتخار را آغاز کرده‌اند.
حالا بر اساس ادعای رامون فوئنتس خبرنگار نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو»، زیدان سرمربی بعدی پاری‌سن‌ژرمن است و او برای نهایی کردن حضورش در این تیم راهی قطر می‌شود. دانیل ریولو خبرنگار «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه هم دیروز خبر داد که زیدان سرمربی بعدی پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود. این خبرنگار می‌گویند قرارداد پاریس و زیزو ممکن است حتی همین امروز (شنبه) یا نهایت دوشنبه قطعی شود.
نکته جالب بازگشت زیدان به دنیای مربیگری حمایت علنی رئیس جمهور فرانسه از اوست. آخر هفته گذشته مانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در مصاحبه‌ای با رسانه «RMC Sports» از علاقه خود برای دیدن زین‌الدین زیدان اسطوره تیم ملی فرانسه روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن پرده برداشت.
او در این مصاحبه در پاسخ به سؤال خبرنگار در این رابطه گفت: «هنوز با زیدان صحبت نکرده‌ام اما به عنوان بازیکن و مربی او را بسیار ستایش و تحسین می‌کنم. او 3 بار با رئال مادرید قهرمان اروپا شد؛ چیزی که آرزوی آن را برای باشگاه‌های فرانسه داریم. دوست دارم زیدان برای ارتقای سطح فوتبال باشگاهی فرانسه به کشور بازگردد.»
مکرون در ادامه صحبت‌‎های خود در رابطه با علاقه‌اش به حضور زیدان در فرانسه گفت: «امیدوارم برای فوتبال باشگاهی و ملی فرانسه، زیدان به کشور بازگشته و هدایت یک باشگاه بزرگ را بر عهده بگیرد؛ اتفاقی که فوق‌العاده خواهد بود. برای ما مهم است بازیکنان بزرگی که پرورش داده‌ایم و در سطح ملی و بین‌المللی درخشیده‌اند، روزی به کشور بازگردند.»
 

Page Generated in 0.0050 sec