printlogo


کد خبر: 248138تاریخ: 1401/3/21 00:00
طنزیم
راهنمای سریع دور ریختن آبرو!

هومن جعفری
 
اگر دوست دارید بدانید که چطور می‌شود «در 10 روز دوزار آبروی‌مان را به سطل زباله بریزیم؟» این متن را بخوانید.
1- میلاد زکی‌پور، در استقلال به پست‌های اینستاگرامی ضد رقیب شهرت داشت. از استقلال که رفت دوزار آبرو برایش بین هواداران این تیم مانده بود. تصمیم گرفت با رقیب مذاکره کند، هم استقلالی‌ها پسش زدند هم پرسپولیسی‌ها. آدمی که کلی پست و استوری ضد سرخ داشت، کلی چک و چانه زد که من و خاندانم پرسپولیسی بودیم و آن پست‌ها را ادمین زده بود! نهایتاً پرسپولیس هم پسش زد! حالا نه اینور اعتبار دارد نه اون‌ور! همان گل‌گهر می‌ماندی نان و ماستت را می‌خوردی سنگین‌تر نبودی؟
2- مصطفی آجرلو بعد از چند فصل افتضاح مدیریتی مدیران استقلال، با قدرت به این تیم آمد و محبوب قلب‌ها شد. تیم را به قهرمانی رساند و حسابی برای خودش محبوبیت خرید. بعد از قهرمانی تا امروز، هر چه رشته کرده بود را یک‌طوری با سکوت بی‌خود و لجوجانه و تلف کردن وقت پای نکونام و تعارف کردن با خودش هوا کرد که باورش اصلاً آسان نیست! 
3- یحیی گل‌محمدی! از یحیای امپراطور تا یحیی حیا کن راه درازی نبود اما خریدن چند بازیکن بی‌کیفیت از آسیای میانه خیلی کمک کرد تا این مسیر هموار شود! آخرش هم هر که خریده بود را گذاشت در لیست فروش! خب مرد مؤمن اگر اینها بد بودند چرا آوردی! اگر خوب بودند چرا بیرون می‌کنی! دوست‌داری برای خودت شایعه درست کنی؟
 

Page Generated in 0.0057 sec