printlogo


کد خبر: 248125تاریخ: 1401/3/21 00:00
خبر

کریم را نخواستند
سایت novasports یونان خبر داد کریم انصاری‌فرد تا سال 2023 با آ.اک قرارداد دارد و می‌خواهد تا پایان قراردادش در این تیم بماند. در واقع طبق گزارش‌های رسیده هیچ پیشنهادی از ایران و از باشگاه پرسپولیس به این مهاجم نرسیده است.
 
صید جدید از پرتغال
پرسپولیس ظاهراً دنبال همان گزینه‌ای افتاده که زمستان گذشته دنبال جذبش بود یا حداقل اینکه واسطه‌های این بازیکن تلاش زیادی می‌کنند تا او را پرسپولیسی کنند! گفته می‌شود کاسیانو مهاجم ۳۲ ساله ویزلا هدف بعدی رضا درویش و تیم فنی و مدیریتی او است. بنا به اعلام برخی از رسانه‌ها این بازیکن با مسئولان باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شده و تا چند روز دیگر به‌صورت رسمی به هواداران معرفی می‌شود. کاسیانو سابقه بازی در لیگ‌های برزیل، کره‌جنوبی، قزاقستان و چین را در کارنامه دارد.
 
نگران پنجره نباشید!
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به اینکه ما به نگرانی هواداران در مورد پرداخت طلب استوکس آگاه هستیم گفت: در شرایطی که باشگاه پول نداشت ما با تلاش‌های شبانه‌روزی به‌دنبال تأمین منابع بودیم تا مشکلات را برطرف کنیم. ما مشکلی برای پرداخت مطالبات این بازیکن نداریم و بموقع برای پرداخت مطالبات وی اقدام خواهیم کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی باز شود. متأسفانه باید بگویم پرداخت بدهی استوکس پول زور است اما به هر صورت ما موظف به پرداخت آن هستیم.
 
لیست خروج چه شد؟
رضا درویش در خصوص لیست خروجی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس گفت: لیست‌هایی که منتشر می‌شود تنها گمانه‌زنی رسانه‌ها است و تاکنون گل‌محمدی هیچ لیست خروجی و نامه‌ای مبنی بر عدم نیاز به بازیکنی را به ما ارائه نداده است. البته درویش مدام می‌گفت گل‌محمدی لیست بازیکنان جدید درخواستی‌اش را هم نداده اما سه بازیکن جذب شد و با دو سه تای دیگر هم توافق‌های نهایی حاصل شده است پس در مورد لیست خروج هم گفته‌های مدیرعامل پرسپولیس را زیاد جدی نگیرید!

Page Generated in 0.0046 sec