printlogo


کد خبر: 248124تاریخ: 1401/3/21 00:00
رفتنم یک تصمیم شخصی بود
خودم را فدا کردم تا فشار از روی گل‌محمدی و بچه‌ها برداشته شود

مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز پرسپولیس هم پنجشنبه شب با انتشار پستی از پرسپولیس خداحافظی کرد. او ضمن به کار بردن جملاتی احساسی و ذکر افتخاراتی که در دوره حضورش در پرسپولیس به دست آورد به این نکته اشاره کرد که بنا به دلایلی همراهی تیم محبوبش برایش مقدور نیست. وی همچنین در مصاحبه مفصلی که دیروز انجام داد ضمن برشمردن مشکلات فصل گذشته پرسپولیس و البته اشاره به اینکه پرسپولیس برخلاف آنچه در فضای مجازی گفته شد، مشکل بدنی نداشته به این مسأله اشاره کرد که: «خودم تصمیم گرفتم که از پرسپولیس بروم. سالیان سال با گل‌محمدی کار کرده‌ و لذت برده‌ام. هر چه داشتم هم برای این مربی گذاشتم. نگاه نمی‌کردم قراردادم چقدر است با تمام وجود کار کردم اما این اتفاقات طبیعی است و همیشه نمی‌شود با یک تیم کار کرد.»
رحیم‌پور درباره انتقادات هواداران پرسپولیس در فضای مجازی گفت: «خودم را خیلی درگیر فضای مجازی نمی‌کنم اما از قدرنشناسی ناراحتم. وقتی با خانواده بیرون می‌روی و یک نفر یک چیز می‌گوید برایت خیلی سنگین است. بدترین نتیجه ما در پرسپولیس نایب قهرمانی امسال بود. همان‌طور که گفتم امسال فضای مجازی برنده لیگ ما بود. سال‌های گذشته هر کاری کردند تیم ما را بهم بریزند نشد اما امسال اتفاقات عجیبی در این فضا رخ داد. خودم را فدا کردم تا فشار از روی گل‌محمدی و بچه‌ها برداشته شود.»
او در پایان گفت: «از کار با یحیی گل‌محمدی و کادری که داشتیم لذت بردم و همین الان هم می‌گویم گل‌محمدی بهترین مربی ایران و آسیاست. فدراسیون باید از یحیی مراقبت کند و برای آینده تیم ملی او را نگه دارد.»
 

Page Generated in 0.0054 sec