printlogo


کد خبر: 248123تاریخ: 1401/3/21 00:00
استوری کنایه‌آمیز دستیار سابق یحیی
فنایی: حرف نمی‌زنم تا آرامش تیم بر هم نخورد

داود فنایی مربی گلرهای پرسپولیس پنجشنبه شب با انتشار پستی از پرسپولیس خداحافظی کرد. فنایی البته بعد از ساعاتی پست اینستاگرامی‌اش را حذف کرد و بعدتر حتی صفحه اینستاگرامش را هم بست.
البته او در مصاحبه‌ای گفت: «با توجه به اتفاقات رخ داده به آقای گل‌محمدی پیغام دادم اگر ادامه فعالیت من در پرسپولیس به مصلحت نیست تصمیم‌گیری را به خودتان واگذار می‌کنم. امروز هم با من از طرف کادر تیم تماس گرفته شد و مراتب قطع همکاری را اعلام کردند.»
او ادامه داد: «می‌خواهم بگویم برای من به‌عنوان یک پرسپولیسی آرامش و موفقیت پرسپولیس از هر چیزی مهم‌تر است. برای کادر فنی و بازیکنان تیم آرزوی موفقیت دارم‌. هر آمدنی یک رفتنی هم دارد و خوشحالم که دو قهرمانی لیگ، فینال آسیا و قهرمانی سوپرجام را با پرسپولیس در کارنامه دارم. در این مسیر خیلی دوست داشتیم امسال هم قهرمان شویم اما مجموعه اتفاقات مانع از آن شد.» فنایی در پایان گفت: «برای پرسپولیس بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و آدمی نیستم که وارد حواشی شوم و خدای ناکرده حرفی بزنم که ذره‌ای به آرامش تیم لطمه بزند.»
همچنین فنایی دیروز در استوری واتساپ خود جمله کنایه آمیزی به کار برد که بعید نیست خطاب به یحیی باشد. او در این استوری نوشت: «خطرناک‌ترین خودشیفته کسی است که بعد از قربانی کردن شما نقش قربانی را بازی می‌کند.»
 

Page Generated in 0.0063 sec