printlogo


کد خبر: 248120تاریخ: 1401/3/21 00:00
کنعانی‌زادگان: در جام جهانی طوری بازی می‌کنیم که همه ایران لذتش را ببرند
مثل پرسپولیس، با شجاع در الاهلی زوج طلایی می‌سازیم

گفت و گو
ناصر قراگزلو    
 
تیم مورد علاقه‌ام در جام جهانی قطر، فرانسه و بازیکن محبوبم امباپه است
بدون شک یکی از کسانی که از امضای قرارداد شجاع خلیل‌زاده با الاهلی خوشحال است کسی نیست غیر از محمدحسین کنعانی زادگان. مدافع تیم ملی که این فصل رفیق خودش را کنارش می‌بیند و برای این اتفاق خوشحال است. با محمدحسین تماس گرفتیم تا از او درباره خودش، همبازی شدن با شجاع و اوضاع تیم ملی سؤال بپرسیم. 
  
 شاید زمان زیادی گذشته باشد اما دوست داریم نظرت را درباره قهرمان نشدن پرسپولیس بپرسیم.
  پرسپولیس بهترین تیم ایران و محبوبترین و پرهوادارترین تیم آسیا است، به نظرم امسال هم کادر فنی و بازیکنان همه تلاش خودشان را کردند اما بدبیاری و بدشانسی مانع قهرمانی پرسپولیس شد با این حال این مسأله چیزی از محبوبیت و ابهت پرسپولیس کم نمی‌کند.پرسپولیس همیشه محبوبترین تیم ایران و آسیاست.
فکر می‌کنی برای لیگ بعدی پرسپولیس بتواند قهرمان شود؟
 من گفتم بدشانسی مانع قهرمانی پرسپولیس شد اما ان‌شاءالله با تیم خوب و کادر فنی قوی و هواداران پرشوری که همه جوره از تیم حمایت می‌کنند پرسپولیس در لیگ آینده قهرمان می شود و دوباره من و هواداران میلیونی‌اش را به‌عنوان پرهوادارترین تیم ایران و آسیا خوشحال خواهد کرد.
از پیوستن شجاع به تیم الاهلی هم انگار خیلی خوشحالی؟
 خوشحالم که هم‌تیمی‌ و بازیکنی که سال‌ها در تیم ملی و پرسپولیس در کنار هم بازی ‌کردیم به تیم ما آمد. شجاع بازیکن خیلی خوبی است و همه می‌دانند که چه مدافع خوب و باکیفیتی است. به همین دلیل حتماً در الاهلی مثل پرسپولیس و تیم ملی زوج طلایی خواهیم ساخت و خاطرات خوب و بازی‌های قوی‌مان را تکرار خواهیم کرد.
فکر می‌کنی با شجاع می‌توانید سدی مقابل مهاجمان بسازید و قهرمان لیگ قطر شوید؟
 کسب عنوان قهرمانی در قطر واقعاً سخت است چون در این لیگ همیشه مهاجمان گرانقیمت و خیلی قوی حضور دارند. فورواردهایی با قیمت بالای سه و چهار میلیون دلار، جذب تیم‌های قوی می‌شوند به همین دلیل کسب عنوان قهرمانی و بازی مقابل چنین مهاجمانی که باید مقابل من و شجاع هم بازی کنند واقعاً سخت است. 
در جام جهانی فکر می‌کنی چه عنوانی کسب کنیم.به نظرت از گروه‌مان صعود می کنیم؟
 بهترین تیم آسیا هستیم و حتماً طوری بازی می‌کنیم تا بهترین نمایش‌ها را در جام جهانی انجام بدهیم.می خواهیم کاری کنیم تا مردم کشورمان از نمایش‌های زیبای ما لذت ببرند و بازیکنان تیم ملی کشورشان را تحسین کنند.
در جام جهانی طرفدار چه تیمی هستی و بازیکن مورد علاقه‌ات کدام بازیکن است؟
 بعد از تیم ملی کشورم که عاشق آن هستم و مانند یک سرباز در جام جهانی برای سربلندی و موفقیت تیم ملی کشورم با تمام وجود تلاش خواهم کرد به تیم ملی فرانسه هم علاقه‌مندم.امباپه هم بازیکن مورد علاقه‌ام در جام جهانی است.
با شجاع چه تصمیمی برای فصل بعدی‌تان گرفته‌اید؟
 ان‌شاءالله بعد از جام جهانی و اتمام قراردادمان با تیم قطری که همزمان با شجاع قراردادمان به اتمام می‌رسد در خصوص آینده‌مان هم یک تصمیم خوب دیگر می‌گیریم.

Page Generated in 0.0056 sec