printlogo


کد خبر: 248116تاریخ: 1401/3/21 00:00
مدیران استقلال به این سؤال پاسخ نمی‌دهند
پین کاریزمای سرمربیگری دارد؟!

نگاه
حمیدرضا عرب  
 
در روزهای اخیر نام گابریل پین نیز به‌عنوان یکی از گزینه‌های استقلال شنیده شده است اما مدیران باشگاه استقلال هیچ گاه به طور رسمی درباره اینکه با این مربی به توافق نهایی خواهند رسید یا اینکه چه اندازه روی او مصرند، صحبتی با رسانه‌ها انجام نداده‌اند. 
سیاست سکوت مدیرعامل باشگاه استقلال سبب شده دایره شایعات در روزهای اخیر به طرز گسترده‌ای افزایش یابد و کسی بدرستی نتواند از انگیزه‌های مدیران استقلال برای انتخاب سرمربی جدید اطلاعی به دست آورد اما در عین حال خبرهایی درباره تمایلات مدیران استقلال به جذب پین نیز شنیده شده که مدیران استقلال باید درباره این خبر توضیحات شفافی ارائه کنند که به چه دلیل نسبت به این مربی خوشبینند؟
 پین در دورانی که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بود، بیشتر نقش یک مکمل را بازی می‌کرد و به‌عنوان مرد اول شناخته نمی‌شد. این مربی در دوران فعالیت خود در دیگر باشگاه‌ها نیز هیچ‌گاه به‌عنوان سرمربی مشغول به فعالیت نبوده و همواره در قامت مربی با باشگاه‌ها فعالیت کرده‌ است. 
بدون شک اگر باشگاه استقلال قصد داشته باشد از این مربی به‌عنوان نفر اول بهره بگیرد باید تمام زوایای شخصیتی او را مورد کنکاش و بررسی قرار دهد.
 استقلال نیاز دارد فردی به‌عنوان سرمربی سکان هدایتش را به عهده بگیرد که از نظر شخصیتی دارای کاریزمای مطلوبی باشد و به‌شدت بتواند میان بازیکنان نفوذ شخصیتی پیدا کند.
 پین شاید تئوریسین مناسبی برای تیم‌ها باشد و بازیکنان نیز بارها او را مورد ستایش قرار دهند اما این مربی با شاخصه فردی که توانایی سرمربیگری در استقلال را داشته باشد فاصله دارد و مدیران این باشگاه باید عمیقاً از تصمیم‌های احساسی جلوگیری کرده و فردی را در این جایگاه قرار دهند که قابلیت هدایت تیم بزرگی همچون استقلال را داشته باشد.

Page Generated in 0.0056 sec