printlogo


کد خبر: 248115تاریخ: 1401/3/21 00:00
از شنیدن خبر مذاکره‌ام با استقلال تعجب کردم
آندو: استقلال بدون سرمربی در نقل و انتقالات شکست می‌خورد

بعد از حضور عنایتی در باشگاه استقلال شایعاتی درباره مذاکره با برخی چهره‌های استقلال منتشر شد که بسیار عجیب بود. یکی از نام‌ها آندرانیک تیموریان است. پیشکسوت استقلال اما این شایعات را حاصل خبرسازی برخی صفحات هواداری می‌داند و هرگونه مذاکره با باشگاه استقلال را تکذیب می‌کند.
***
روز گذشته یک استوری از شما در فضای مجازی منتشر شد که در آن حضورت در استقلال را به‌عنوان سرمربی تکذیب کرده بودی. ماجرا چیست؟
    حقیقت این است که اصلاً دوست نداشتم وارد چنین فضایی شوم و درباره وضعیت امروز استقلال حرفی بزنم. دوست داشتم مانند هواداران استقلال نظاره‌گر باشم تا تکلیف استقلال مشخص شود اما وقتی دیدم برخی فن پیج‌ها نوشته‌اند با من برای مربیگری استقلال مذاکره شده خیلی تعجب کردم.
چطور این خبر را منتشر کرده‌اند؟
     برای خودم هم جای شگفتی و تعجب دارد. من هیچ مذاکره‌ای با مدیران استقلال نداشتم و در روزهای گذشته هیچ صحبتی از حضور من در استقلال نبود اما برخی مدعی شدند با من در حال مذاکره هستند در حالی که چنین نیست و من این روزها سخت مشغول آکادمی فوتبالم هستم و کارهای مربوط به این آکادمی را پیگیری می‌کنم.
ظاهراً ناهماهنگی‌هایی در باشگاه استقلال وجود دارد که چنین خبرهایی منتشر می‌شود.
    امیدوارم این‌طور نباشد و استقلال هرچه زودتر تکلیف خودش را با سرمربی جدید بداند. از افرادی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند خواهش می‌کنم بازیکنان سابق استقلال را با چنین خبرهایی نسوزانند. اجازه بدهند مدیران استقلال در فضای آرام‌تری کارشان را انجام دهند و سرمربی جدید را معرفی کنند. استقلال الان به آرامش نیاز دارد.
فکر می‌کنی چه گزینه‌ای باید جانشین مجیدی شود. ایرانی یا خارجی؟!
    به هر حال مدیران استقلال تصمیم‌گیرنده هستند و آنها باید زودتر مشخص کنند دنبال چه اهدافی هستند. نقل و انتقالات خیلی مهم است. اگر زودتر سرمربی استقلال مشخص شود، جذب بازیکنان نیز بسرعت روی روال خواهد افتاد. الان استقلال دچار مشکل شده چون سرمربی‌اش را از دست داده است. اگر زودتر سرمربی انتخاب شود، بازیکنان جدید هم جذب می‌شوند و درنهایت تیم خوبی برای فصل بعد تشکیل  می‌شود.
 

Page Generated in 0.0055 sec