printlogo


کد خبر: 248114تاریخ: 1401/3/21 00:00
اجازه بدهید مدیریت در آرامش کارش را انجام دهد
طهماسبی: موضع‌گیری هواداران باعث منتفی شدن حضور نکونام شد

بهمن طهماسبی، پیشکسوت استقلال موضع‌گیری هواداران نسبت به گزینه‌های داخلی را دلیل منتفی شدن حضور جواد نکونام در استقلال دانست و معتقد است در شرایط فعلی سپردن تیم به گزینه‌های خارجی ریسک کمتری نسبت به گزینه‌های داخلی دارد.
***
وضعیت استقلال این روزها باعث نگرانی هواداران شده، نظرتان در این مورد چیست؟
    در حال حاضر شرایط باشگاه بسیار به هم ریخته است. گزینه‌های سرمربیگری در حال رفت و آمد هستند و تا این لحظه نتیجه نداشته است و تکلیف تیم روشن نشده است. یکی دیگر از مشکلات موضع گرفتن هواداران است. جواد نکونام تقریباً گزینه نهایی تیم بود اما همین موضع‌گیری باعث منتفی شدن حضورش در استقلال شد. باید به مدیرعامل زمان داد و اجازه بدهیم در آرامش بهترین گزینه را برای تیم انتخاب کند.
در این مقطع سرمربی داخلی را ترجیح می‌‎‌دهید یا خارجی؟
    جواد گزینه بسیار خوبی بود و نتایج بسیار خوبی در تیم‌های تحت هدایتش به دست آورده بود. وقتی هواداران این شرایط را به وجود می‌آورند و او را قبول نمی‌کنند انتخاب گزینه‌های داخلی بعدی بسیار سخت می‌شود. به نظر می‌رسد خواسته هواداران حضور سرمربی خارجی است و قطعاً سرمربی داخلی با این شرایط به مشکل خواهد خورد. هر کس این مسئولیت را قبول کند می‌داند که نتایج فرهاد مجیدی توقع هواداران را بسیار بالا برده و به چیزی کمتر از قهرمانی قانع نیستند و چالش بسیار سختی را قبول کرده است.
هواداران توقع دارند استراماچونی به تیم برگردد.
    قطعاً استراماچونی مورد قبول هواداران است اما آوردنش بسیار سخت است. بعد از رفتن فرهاد واقعاً شرایط سختی در باشگاه به وجود آمده است و بهتر است هواداران تنش را کم کنند و بگذاریم مدیریت در آرامش بهترین گزینه را برای تیم انتخاب کند.
 برای فصل بعد استقلال نیاز به تقویت در کدام پست‌ها دارد؟
    از نظر من تیم برای ادامه روند موفقیت‌آمیزش علاوه بر حفظ بازیکنان اصلی تیم و تمدید با آنها باید یک بازیساز، یک مهاجم تمام‌کننده و یک مدافع به خدمت بگیرد تا ان‌شاءالله بتوانند باز هم قهرمانی را تکرار و دل هواداران را شاد کنند.
 

Page Generated in 0.0055 sec