printlogo


کد خبر: 248111تاریخ: 1401/3/21 00:00
خبر

 دی‌یونگ، راضی به رفتن به منچستر‌یونایتد
فرنکی دی‌یونگ به اطرافیان خود گفته که انتقال به منچستریونایتد ممکن است جذاب باشد. مذاکرات بین بارسلونا و یونایتد در پیش است، هر چند که بارسا قیمت او را 80 میلیون یورو تعیین کرده و این باعث تأخیر در مذاکرات شده است. یونایتد حاضر نیست این پول را بپردازد و بارسلونا هم نمی‌خواهد طوری نشان دهد که این انتقال آنها را از بحران مالی نجات می‌دهد.
 
 رقابت تاتنهام و آرسنال بر سر تیلمان
تاتنهام در تابستان یک هافبک می‌خرد و ممکن است به سراغ یوری تیلمان برود. این هافبک لستر زیر نظر آرسنال هم قرار دارد. این بازیکن 25ساله در تابستان با قیمت خوبی در دسترس خواهد بود، چرا که قراردادش با لستر تا سال 2023 است و بعید است که آن را تمدید کند.
 
منچستریونایتد به سراغ آنتونی می‌رود
منچستریونایتد به جذب آنتونی، بال آژاکس علاقه‌مند است و مذاکرات بر سر انتقال او خوب پیش می‌رود. نمایندگان آنتونی در اروپا هستند تا مذاکرات را به سرانجام برسانند. آینده آنتونی در روزهای آینده مشخص خواهد شد. تیم اریک تن‌هاخ حاضر است حدود 60 میلیون یورو برای جذب این بازیکن تیم ملی برزیل بپردازد.
 
آرسنال دوباره مشتری آرتور شد
آرسنال دوباره به جذب آرتور، هافبک یوونتوس علاقه‌مند شده است. یووه حاضر است که این بازیکن برزیلی را در تابستان به فروش برساند اما می‌خواهد از انتقال او 46 میلیون یورو کسب کند. یووه همچنین ممکن است حاضر شود آرتور را در ازای انتقال گابریل ماگالس یا گابریل مارتینلی به آرسنال بدهد.
 
 ناپولی سیریگو را می‌خواهد
ناپولی به جذب سالواتوره سیریگو، دروازه‌بان جنوا علاقه دارد. لوچیانو اسپالتی یک دروازه‌بان ذخیره می‌خواهد و این بازیکن 35ساله در هفته‌های پیش رو آزاد خواهد شد. او در فصل 22-2021 توانست 37 بازی برای جنوا انجام دهد.
 
علاقه چلسی به کیمپمبه
پرسنل کیمپمبه، مدافع میانی پاری سن ژرمن، زیر نظر چلسی قرار گرفته است. این بازیکن 26ساله در لیست توماس توخل قرار دارد و او می‌خواهد گزینه‌هایش در خط دفاعی را برای فصل بعد بیشتر کند. کیمپمبه در صورت پیوستن به چلسی، دوباره با تیاگو سیلوا همبازی خواهد شد.
 
فالکائو در رایو وایکانو می‌ماند
رادامل فالکائو یک فصل دیگر در رایو وایکانو توپ خواهد زد. این خبری است که داوید کوبنو، مدیر ورزشی باشگاه اعلام کرده است. این بازیکن 36ساله در تابستان گذشته به‌صورت آزاد از گالاتاسرای به رایو پیوست و در 25 بازی در فصل 22-2021 توانست شش گل بزند. کوبنو گفت: «او در فصل بعد به کار با ما ادامه خواهد داد و این خبر در روزهای آینده رسمی می‌شود. ‌بندی در قرارداد او وجود دارد که آن را فعال کرده‌ایم تا یک سال دیگر در تیم ما بماند.»
 
 قرارداد جدید و 10ساله په‌په‌لو
په‌په‌لو، هافبک لوانته، قراردادی جدید و 10ساله با این باشگاه امضا کرده است. این هافبک دفاعی 23ساله طبق این قرارداد تا سال 2032 در لوانته خواهد ماند.
 
رئال مهاجم نمی‌خرد
رئال مادرید در تابستان به‌دنبال خرید مهاجم نخواهد بود. آنها نتوانستند کیلیان امباپه را از پاری‌سن ژرمن جذب کنند و همچنین قرار است لوکا یوویچ و ماریانو دیاز را هم به فروش برسانند. اما رئال از این نظر دچار بحران نیست و کریم بنزما، مارکو آسنسیو، وینیسیوس جونیور و رودریگو را دارد.
 
علاقه چلسی و پی‌اس‌جی به لائوتارو
چلسی و پاری‌سن‌ژرمن برای جذب لائوتارو مارتینس از اینتر با هم رقابت دارند. اتلتیکو مادرید هم این بازیکن 24ساله را می‌خواهد اما اینتر نمی‌خواهد مهاجم گلزن خود را از دست بدهد و برای فصل آینده روی حضور او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

 


Page Generated in 0.0056 sec