printlogo


کد خبر: 248107تاریخ: 1401/3/21 00:00
روس‌ها بایرن مونیخ را دست انداختند

در روزهایی که فوتبال روسیه به خاطر تحریم شدن از سوی فیفا منزوی شده است، تیم پایتخت این کشور اسپارتاک مسکو سعی کرده که نام خودش را سر زبان‌ها بیندازد و برای این کار هم باشگاه بایرن‌مونیخ آلمان و منچستریونایتد را دست انداخته است.
بایرن‌مونیخ قصد دارد سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول را به خدمت بگیرد تا جای خالی احتمالی روبرت لواندوفسکی که به‌شدت خواهان جدایی از باواریایی‌هاست را پر کند. قهرمان بوندس‌لیگا اما پیشنهادی شبیه یک شوخی داده است که از سوی باشگاه لیگ برتری رد شده است.
گزارش شده که پیشنهاد بایرن مونیخ در حدود 30 میلیون پوند است که شامل شروطی عجیب و غریب است. ظاهراً رقم پایه پیشنهاد مونیخی‌ها 23/5 میلیون پوند است و لیورپول برای رسیدن به 6/5 میلیون پوند باقیمانده باید امیدوار باشد که مانه با بایرن مونیخ نه تنها قهرمان لیگ قهرمانان شوند بلکه برنده توپ طلا هم بشود آن هم نه فقط یک بار بلکه در تمام سه فصلی که با بایرن قرارداد خواهد داشت! این پیشنهاد مضحک واکنش‌هایی را به همراه داشته و اسپارتاک مسکو هم در شبکه‌های مجازی باشگاه آلمانی را دست انداخته است.
 باشگاه روس نامه‌ای ساختگی و طنزآمیز را در صفحه اختصاصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری کرد که در آن مثلاً باشگاه بایرن مونیخ برای خرید الکساندر سوبولف از تیم مسکویی پیشنهاد داده است. در این نامه، بایرن مونیخ برای خرید ستاره خط حمله اسپارتاک مسکو تنها 850 پوند پیشنهاد داده است و شروطی مسخره هم گنجانده شده است؛ به‌عنوان نمونه؛ اگر بایرن مونیخ برنده مسابقات (خوانندگی) یوروویژن شود، باید 8/5 میلیون پوند به اسپارتاک مسکو پاداش بدهد. روس‌ها اما فقط به دست انداختن بایرن مونیخ اکتفا نکرده‌اند و منچستریونایتد را هم مسخره کرده‌اند. آنها در شروط دیگر نامه ساختگی پیشنهاد بایرن مونیخ برای خرید سوبولف، نوشته‌اند:«اگر منچستریونایتد هم یک جام ببرد، بایرن مونیخ 12/5 میلیون پوند دیگر هم پاداش می‌دهد.اگر لیونل مسی هم به رئال مادرید برود، 17 میلیون دیگر پاداش از سوی باشگاه بایرن مونیخ به رئال مادرید خواهد رسید.»
پست باشگاه اسپارتاک مسکو در فضای مجازی هزاران لایک خورده و بازنشر شده است. گفته می‌شود که لیورپول برای فروش مانه 30 ساله رقمی زیر 42/75 میلیون پوند را قبول نمی‌کند.

Page Generated in 0.0054 sec