printlogo


کد خبر: 248106تاریخ: 1401/3/21 00:00
انگلیس – ایتالیا، ساعت 23:15
تکرار فینال یورو در ورزشگاه خالی!

ورزشگاه خالی از جمعیت مولینوکس قرار است میزبان بازی انگلیس و ایتالیا در لیگ ملت‌های اروپا باشد؛ دیداری که تکرار فینال یورو 2020 است و به خاطر تخلفاتی که تماشاگران انگلیسی در همان بازی انجام دادند قرار است این بازی بدون تماشاگر انجام شود، هر چند که گفته شده بین سه تا چهار هزار کودک و نوجوان 14 سال به پایین می‌توانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند.
در روز قبل لیگ ملت‌ها، انگلیس مقابل آلمان توانست به یک امتیاز دست یابد و تیم روبرتو مانچینی هم مجارستان را با نتیجه دو بر یک از پیش رو برداشت.
هری کین در بازی برابر آلمان گل زد و حالا تنها به چهار گل نیاز دارد تا از وین رونی عبور کند و بهترین گل‌زن تاریخ تیم ملی انگلیس شود. اما انگلیس در حال حاضر در رده آخر لیگ A در لیگ ملت‌های اروپا است و در صورتی که به همین روند ادامه دهد، به لیگ B سقوط خواهد کرد. انگلیس برای اولین بار پس از سپتامبر 2018 دو بازی پیاپی را بدون برد پشت سر گذاشته است.
ورزشگاه خالی از جمعیت مولینوکس حس ورزشگاه مملو از تماشاگر ویمبلی را نخواهد داشت، اما تیم میزبان 15 بازی اخیرش در خاک انگلیس را نباخته است و ایتالیا هم با ترکیبی کاملاً متفاوت با فینال یورو 2020 به میدان خواهد رفت.
تیم جوان آتزوری با بازیکنان جوان مقابل آلمان به تساوی رسید، ولی برابر مجارستان چند بازیکن شناخته‌شده به ترکیب تیم اضافه شدند. ایتالیا به‌دنبال آن است که برای دومین دوره پیاپی به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها برسد و قهرمانی در این رقابت‌ها می‌تواند کمی از رنج ناکامی در رسیدن به جام جهانی کم کند.
پیروزی ایتالیا مقابل مجارستان چهارمین برد آنها در 12 بازی اخیرشان در تمامی رقابت‌ها بوده است. این تیم پنج بازی است که کلین‌شیت نمی‌کند. البته آنها از سپتامبر 2018 (و شکست یک بر صفر در خانه پرتغال در لیگ ملت‌ها)، حتی یک بار هم در خانه رقیبان نباخته‌اند. این بار هم تماشاگری به ورزشگاه نمی‌آید، چرا که فینال یورو 2020 با آشوب هواداران همراه بود.
اخبار دو تیم
کالوین فیلیپس به‌دلیل برخورد با نیکو شلوتربک در بازی با آلمان مصدوم شده و بعید است به این مسابقه برسد. گرت ساوت‌گیت امیدوار است که تست کرونای فیل فودن به‌موقع منفی شود تا او به ترکیب برگردد. جیمز جاستین هم از ناحیه ساق پا مصدوم است ولی شاید به این بازی برسد. فیکایو توموری هم دچار مشکل همسترینگ است و برای مدتی طولانی‌تر غایب خواهد بود. ترنت الکساندر-آرنولد هم برای استراحت، اردوی تیم ملی را ترک کرده است.
جک گریلیش در بازی در مونیخ خوش درخشید و انتظار می‌رود کنار جود بلینگهام در ترکیب قرار بگیرد. تامی آبراهام هم امیدوار است دقایقی به میدان برود.
در ایتالیا هم لئوناردو بونوچی و آندره‌آ بلوتی پیش از دیدار امروز، اردوی تیم ملی را به خاطر تعطیلات ترک کرده‌اند. 
در این تیم بازیکن جدیدی مصدوم نشده است. الساندرو فلورنتزی، فرانچسکو آچربی و جیان‌لوکا اسکاماکا برابر مجارستان غایب بودند و روبرتو مانچینی ممکن است بویژه در خط میانی، از بازیکنان جوان‌تر استفاده 
کند.
مانوئل لوکاتلی و ساندرو تونالی می‌خواهند در میانه میدان جای برایان کریستانته را بگیرند و جیووانی دی‌لورنتزو هم احتمالاً جای داویده کالابریا را در پست مدافع راست خواهد گرفت.
 
ترکیب احتمالی:
 انگلیس: رمزدیل، جیمز، استونز، گوئهی، تریپیر، رایس، بلینگهام، بوون، ماونت، گریلیش، کین.
ایتالیا: دوناروما، دی‌لورنتزو، باستونی، مانچینی، اسپیناتزولا، لوکاتلی، تونالی، بارلا، گنونتو، اسکاماکا، راسپادوری.
 
دیگر دیدارهای امروز و امشب 
به این ترتیب است: 
اوکراین – ارمنستان؛ جزایر فارو – لیتوانی؛ جمهوری ایرلند – اسکاتلند؛ مجارستان – آلمان؛ لوکزامبورگ – ترکیه؛ مونته‌نگرو – بوسنی؛ هلند – لهستان؛ رومانی – فنلاند؛ ولز – بلژیک.

Page Generated in 0.0050 sec