printlogo


کد خبر: 248104تاریخ: 1401/3/21 00:00
خبر

شکست ۲ شمشیرباز ایران
 در یک قدمی کسب مدال قهرمانی آسیا
دو شمشیرباز ایران از رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا باز ماندند و شانس کسب مدال را از دست دادند.
مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در کره جنوبی برگزار شد و دو نماینده ایران تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفتند اما سپس حذف شدند.
محمد فتوحی و نیما زاهدی تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند اما در این مرحله هر دو بازی خود را به نمایندگان 
کره جنوبی واگذار کردند و شانس کسب مدال را از دست دادند.
 زاهدی با وجود اینکه مقابل «کیم» بازیکن سرشناس کره‌ای بازی خوبی از خود نشان داد اما در نهایت با اختلاف ۳ امتیاز شکست خورد.
در صورتی که فتوحی و زاهدی به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کردند، مدال برنزشان قطعی بود.
پیش از این علی پاکدامن و محمد رهبری در مرحله یک شانزدهم نهایی حذف شده بودند.
 
برگزاری مجمع سالانه فدراسیون تنیس در مشهد مقدس 
مجمع عمومی فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران جهت بررسی عملکرد سال ۱۴۰۰ و تصویب تقویم سال ۱۴۰۱ روز دوشنبه ۲۳ خرداد ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
در مجمع عمومی فدراسیون تنیس، محمد پولادگر، معاونت توسعه قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و‌ جوانان، داود عزیزی رئیس، نصرالله پریچهره، مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌ها و اعضای مجمع 
حضور دارند.
 
بسکتبال 100 روز بدون دبیر!
فدراسیون بسکتبال 100 روز است که بدون دبیر اداره می‌شود و مشخص نیست تکلیف این پست چه خواهد شد.
رئیس جوان فدراسیون بسکتبال 11 اردیبهشت ماه در حاشیه فینال لیگ برتر بسکتبال اعلام کرد که تا پایان ماه (اردیبهشت) دبیر فدراسیون را انتخاب خواهد کرد، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه 20 روز از زمان وعده داده شده هم سپری شده است. این سؤال بارها از داوری پرسیده شده و مشخص نیست چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد.
علاوه بر عدم انتخاب دبیر فدراسیون، پست مدیریت تیم‌های ملی هم خالی است. وظیفه مدیر تیم‌های ملی، هماهنگی بین سرمربیان و سرپرستان رده‌های مختلف با رئیس است، اما برای این پست هم داوری فردی را هنوز انتخاب نکرده و افراد شاغل در تیم‌های ملی برای هر کاری باید مستقیم با رئیس فدراسیون در ارتباط باشند. ارتباطی که با توجه به مشغله‌های داوری و اینکه تمرکز او باید به مسائل کلان باشد، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.
 
تغییر در زمان مجمع انتخابات فدراسیون سوارکاری
وزارت ورزش و جوانان زمان انتخابات فدراسیون سوارکاری را تغییر داد. مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری که قرار بود روز شنبه ۲۱ خردادماه (امروز) برگزار شود، به روز سه‌شنبه ۳۱ خرداد موکول شد.
امور مجامع دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی دلیل این تعویق ۱۰ روزه را بررسی و رسیدگی به ادعاها و شکایات واصله برخی کاندیداهای احراز پست ریاست این فدراسیون اعلام کرد.
 

 


Page Generated in 0.0058 sec