printlogo


کد خبر: 248098تاریخ: 1401/3/21 00:00
لیگ یک

جریمه حاضر نشدن در هفته پایانی
سه امتیاز منفی برای سه تیم لیگ یکی
هفته سی و چهارم لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که سه تیم آرمان‌گهر، استقلال خوزستان و شهرداری آستارا ترجیح دادند به میدان نروند و راهی کرمان، خوزستان و بوشهر نشوند. 
بر همین اساس و طبق اعلام فریبرز محمودزاده، این سه باشگاه با جرایم شدید مواجه شده‌اند و 350 میلیون تومان به خاطر عدم حضور در زمین باید بپردازند.  اما این تنها جریمه در نظر گرفته شده برای آرمان‌گهر، استقلال و شهرداری نیست و آنها برای فصل جدید با سه امتیاز منفی کار را شروع خواهند کرد. 
باتوجه به اینکه بخصوص آرمان‌گهر و شهرداری آستارا برای صعود تلاش خواهند کرد، این سه امتیاز می‌تواند سرنوشت لیگ یک در فصل آینده را تحت تأثیر قرار بدهد.
به این ترتیب و با در نظر گرفتن این نوع جریمه، شاید  در لیگ‌ سال‌های بعد کمتر شاهد چنین رفتاری از تیم‌ها در هفته‌های پایانی باشیم. 
 
 
زلزله در لیگ یک
در انتظار تغییرات 90 درصدی!
لیگ یک با قهرمانی ملوان و سقوط تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، شاهین شهرداری بوشهر و ویستاتوربین به دسته پایین‌تر به اتمام رسید و حالا تیم‌ها باید برای آینده مهیا شوند. 
قرار است زلزله‌ بزرگی در لیگ یک رقم بخورد. این خبر را اکثر کسانی که دستی بر آتش این لیگ جذاب و جنجالی دارند، تأیید می‌کنند. وضعیت نیمکت‌ها چندان مساعد نیست و بزودی شاهد ریزش تعداد زیادی از مربیان و مدیران خواهیم بود. 
یکی از ایجنت‌های فعال در فوتبال ایران، در این مورد به ما گفت: «به چند باشگاه که اغلب دولتی بودند، لیست بازیکنان را پیشنهاد دادم اما همه آنها یک جواب داشتند؛ صبر کنید تا تکلیف سرمربی‌مان مشخص شود.» 
با این حساب، باید منتظر باشیم تا تعداد زیادی از مربیان از کارشان برکنار شوند و مربیان جدیدی به عنوان جایگزین به لیگ یک بیایند. 
در فصلی که گذشت، تعداد مربیانی که به تازگی طعم مربیگری در لیگ یک را تجربه کردند، کم نبود. 
البته این اتفاق باعث می‌شود تا لیگ جذاب‌تری داشته باشیم زیرا استعدادهای جوان می‌توانند وارد چرخه مربیان شوند و خودی نشان بدهند. 
موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانیم بعضی رسانه‌ها که تمرکز بیشتری روی لیگ یک دارند، خبر از زلزله بزرگ روی نیمکت‌ تیم‌ها و تغییرات 90 درصدی می‌دهند. فعلاً باید صبر کنیم و ببینیم تا چه حد از این مسائل، قطعی می‌شود.
 

 


Page Generated in 0.0042 sec