printlogo


کد خبر: 248095تاریخ: 1401/3/21 00:00
سیف‌الله‌پور: غیرفوتبالی‌ها نگذاشتند بازی با تراکتور برگزار شود

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی درباره جلسه کمیته انضباطی برای بازی لغو شده تیمش مقابل تراکتور می‌گوید: «جلسه بسیار خوبی بود و صحبت‌های هر دو طرف را شنیدند، هر چند من اعتقاد داشتم که مدیرعامل تراکتور نباید در این جلسه شرکت می‌کرد، چون تراکتور میهمان بود و ما میزبان. یک تشکری از اعضای کمیته انضباطی دارم که انصافاً صحبت‌های ما را با سعه صدر شنیدند. هر اتفاقی هم بیفتد ما از رأی کمیته انضباطی تمکین می‌کنیم، هر چند باید بگویم که ما به هیچ عنوان مقصر نبودیم و تمامی ادله‌ خودمان مبنی بر اینکه آمده بودیم که بازی را برگزار کنیم ارائه دادیم اما غیرفوتبالی‌ها نگذاشتند این بازی برگزار شود و باید تأسف بخوریم.» 
او ادعای جالبی را مطرح می‌کند: «جایی که برای ما غیرفوتبالی‌ها تصمیم بگیرند خوب نیست. ببینید چند بازی به هم خورد، چرا بازی هوادار نباید برگزار شود، وقتی باشگاه نساجی تمام شرایط را فراهم می‌کند که یک بازی به خوبی برگزار شود چرا بازی برگزار نشد. امیدوارم در فصل آینده شرایطی پیش نیاید که هر هفته بازی‌ها تغییر کند. وقتی یک بازی را ساعت 8 شب برگزار می‌کنیم بزرگترین ضرر را تیم‌های خصوصی می‌بینند و باید 3 روز هتل را برای یک بازی رزرو کنند، آقایان برای‌شان مهم نیست که این اتفاقات می‌افتد.ظاهراً این اولین و آخرین جلسه‌شان برای تعیین تکلیف بازی مقابل تراکتور بوده است. 
آقای حسن‌زاده پاسخ‌های ما را شنیدند و از ما پرسیدند که حاضرید مجدداً بازی برگزار شود که ما نپذیرفتیم، چون اشتباهی انجام نداده‌ایم تا بپذیریم که این بازی یک بار دیگر انجام شود، اگر نماینده باشگاه تراکتور هم بودم، نمی‌پذیرفتم، چون آنها هم آمده بودند که بازی کنند. مدیرعامل باشگاه تراکتور هم گفتند که بازیکنان ما رفتند و نمی‌توانیم بازی را برگزار کنیم.» 
سیف‌الله‌پور درباره موضوع واگذاری امتیاز باشگاه این‌طور می‌گوید: «ما یک سؤال از وزیر کشور پرسیدیم و گفتیم تا زمانی که پاسخی به نامه ما ندهند تمایلی به تیمداری نداریم و گفتیم که می‌خواهیم تیم را به اداره کل ورزش و جوانان استان تحویل دهیم. با توجه به اینکه حدادیان ظرف مدت 3 سال یک تیم خوب را آماده کرده است و حتی 95 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و هیچ‌گونه مشکل مالیاتی نداریم، اتفاقی در بازی تراکتور افتاد که نباید می‌افتاد و اجازه ندادیم مردم شادی‌شان را جشن بگیرند. مگر مردم استان مازندران نمی‌توانستند مثل شهرهای دیگر جشن قهرمانی برگزار کنند. به ما گفتند که زیرساخت‌های ورزشگاه ساری ایراد دارد. اگر ایراد داشت چرا 7 هفته به ما اجازه برگزاری مسابقات را دادند؟ یک مقدار صندلی‌ها برای ما مهم نباشد و به خاطر آن هر کس هر چه می‌گوید، نگوییم چشم. نساجی قدمت 70 ساله دارد و این امکان وجود ندارد و قطعاً از لیگ کنار نمی‌کشد. شاید این تیم مدیریتی نباشد و حدادیان از جیبش برای باشگاه خرج می‌کند و انتظار دارد که از تیم حمایت شود. به هر حال الان حال‌مان خوب نیست.»
 

Page Generated in 0.0061 sec