printlogo


کد خبر: 248092تاریخ: 1401/3/21 00:00
گزارش و خبر

بلاتکلیفی سپاهان، نگرانی هواداران
ماگات با کدام بازیکنان می‌خواهد قهرمان شود؟
باشگاه سپاهان همیشه به آینده‌نگری و مدیریت هوشمندانه شهرت داشته، ولی این روزها در بلاتکلیفی غیرمنتظره‌ای به سر می‌برد و هوادارانش نگرانند که با این وضعیت این تیم در لیگ بیست و دوم حرفی برای گفتن نداشته باشند.
هرچند نویدکیا فصل گذشته نتوانست به قهرمانی برسد ولی فوتبال هجومی و بازی‌های پرگل سپاهان این امیدواری را بوجود آورده بود که فصل آینده با این مربی جوان مدعی جدی قهرمانی باشند. استعفای ناگهانی نویدکیا اما برنامه‌های سپاهان را به هم ریخت و حالا آنها مجبورند برای فصل آینده سراغ یک مربی جدید بروند.
خلأ سرمربی در سپاهان با حساس‌ترین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی همراه شده و تعدادی از بازیکنان کلیدی این تیم در روزهای گذشته از این تیم جدا شد‌ه‌اند یا در آستانه جدایی هستند. دانیال اسماعیلی‌فر، یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته به پرسپولیس پیوست و گفته می‌شود گولسیانی و سروش رفیعی هم مذاکراتی با این تیم تهرانی داشته‌اند. سجاد شهباززاده دیگر بازیکن سپاهان است که مورد توجه گل‌محمدی قرار دارد. از طرف دیگر گل‌گهر هم مسعود ریگی و یاسین سلمانی را زیر نظر گرفته و می‌خواهد به تیمش اضافه کند.
گفته می‌شود که سپاهان برای فصل آینده می‌خواهد از سرمربی خارجی استفاده کند و جدی‌ترین گزینه فلیکس ماگات است، ولی حتی این مربی باسابقه در صورت توافق برای موفقیت نیاز به ابزار دارد و در صورتی که تیم از بازیکنان کلیدی خالی شود، جایگزینی آنها کار آسانی نخواهد بود.
در حال حاضر سپاهان در بازار نقل و انتقالات چندان فعال نیست و رامین رضاییان و محسن آذرباد تنها بازیکنانی هستند که گفته می‌شود باشگاه اصفهانی‌ با آنها مذاکره کرده، ولی هنوز هیچ توافقی به دست نیامده و حتی در صورت امضای قرارداد این دو بازیکن نمی‌توانند جای خالی جداشده‌ها را پر کنند.
پنجمین و آخرین قهرمانی سپاهان در لیگ برتر به لیگ چهاردهم برمی‌گردد و آنها در 7 سال گذشته نتوانستند روی سکوی اول بایستند. با شرایطی که این روزها در سپاهان می‌بینیم، به سختی می‌توان تصور کرد که هواداران این تیم در پایان فصل بیست و دوم هم بتوانند جشن قهرمانی بگیرند و انتظارشان احتمالاً طولانی‌تر خواهد شد.
 
 
واکنش گوولسیانی به جدایی از سپاهان
در تعطیلات هستم و در مورد شایعات حرفی نمی‌زنم
گئورگی گوولسیانی بازیکن گرجستانی تیم سپاهان که در پست دفاع میانی این تیم نمایش‌های قابل قبولی را ارائه داد، برای فصل آینده مورد توجه چند تیم مطرح از جمله پرسپولیس قرار گرفته است. این بازیکن، آمار خوبی هم داشت و علیرغم اینکه مدتی مصدوم بود ولی شرایط را تغییر داد و دوباره به ترکیب اصلی تیمش بازگشت که نشان از رضایت کادرفنی دارد. گوولسیانی از جمله بازیکنانی است که سال‌ها تجربه بازی در ایران را در کارنامه دارد و رفته‌رفته به یک مدافع سرشناس تبدیل شده است. او پنالتی‌‎زن اول سپاهان هم بود و از این رو، گل‌های زیادی در دو فصل گذشته برای طلایی‌پوشان به ثمر رساند. به دلیل شایعاتی که مربوط به جدایی گوولسیانی شنیده می‌‎شود، دقایقی با او به گفت‌وگو پرداختیم. گئورگی در مورد این شایعات گفت: «هنوز در مورد تیم آینده‌ام تصمیمی نگرفته‌ام و برای فصل بعد نمی‌توانم از حالا حرفی بزنم یا به صراحت بگویم تکلیفم چه می‌شود. خیلی ساده می‌گویم در حال حاضر، چیزی معین و مشخص نشده است.»
او همچنین در مورد فصلی که پشت سر گذاشت، ادامه داد: «بالاخره پس از سپری کردن یک فصل فوتبالی، هر بازیکنی نیاز به استراحت دارد. ما فصل بدی نداشتیم اما حالا زمان  تعطیلات است و من هم در مسافرت هستم. فعلا قصد ندارم صحبت کنم و نمی‌خواهم در خصوص اخبار نادرست و شایعاتی که در مورد من مطرح می‌شود، حرفی بزنم.»

 


Page Generated in 0.0055 sec