printlogo


کد خبر: 248089تاریخ: 1401/3/21 00:00
نقل و انتقالات

بازگشت سیدعباسی به فجر
داود سیدعباسی سرمربی فصل قبل پدیده مشهد با مدیران فجرسپاسی شیراز به توافق رسید و فصل آینده این تیم را در لیگ یک هدایت خواهد کرد.
سیدعباسی در اواسط لیگ بیست و یکم هدایت پدیده را بر عهده گرفت اما با این حال این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد و نتوانست در لیگ برتر بماند.
 
سرآسیایی دوباره دستیار قلعه‌نویی شد
با پیشنهاد امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و موافقت هیأت‌مدیره باشگاه گل‌گهر، مجتبی سرآسیایی به کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان بازگشت. 
سرآسیایی فصل پیش نیز دستیار امیر قلعه‌نویی بود و در اواخر نیم‌فصل‌ دوم با موافقت وی و باشگاه گل‌گهر، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز شد. تمرینات تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از دهم تیرماه آغاز می‌شود.
 
طالب از سکه افتاد؟
یکی از بازیکنان تأثیرگذار لیگ که در همه پنجره‌های نقل و انتقالاتی این سال‌ها، نامش بر سر زبان‌ها بود و مدام از این باشگاه به آن باشگاه لینک می‌شد، طالب ریکانی نام داشت. یک هافبک چپ‌پا، شوتزن، کم‌حاشیه و کاپیتان صنعت نفت آبادان. او بارها از پیشنهادات باشگاه‌هایی چون سپاهان، پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر و... گذشت و هیچ کجا نرفت. طالب بدون تعارف، در لیگ بیستم، فصل خوبی را سپری نکرد و به همین علت، از اخبار مربوط به بازار نقل و انتقالات، جا ماند. همین فصل قبل بود که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر سر جذب طالب دعوا راه انداختند اما در نهایت، او در صنعت ماند تا به تیم شهرش کمک کند، هر چند مصدومیت و ناکامی کلی تیم جلوی پیشرفتش را گرفت.
 

Page Generated in 0.0055 sec