printlogo


کد خبر: 248086تاریخ: 1401/3/21 00:00
فوتسال عراق ایرانیزه شد
یاری: به موفقیت در تیم ملی عراق امیدوارم

امیررضا همایون      
 
فدراسیون فوتبال عراق پس از ناکامی تیم ملی فوتسال در راهیابی به جام جهانی 2021 لیتوانی در زمستان 1400 با محمد ناظم‌الشریعه به توافق رسید. به نظر می‌رسد عراقی‌ها از انتخاب‌شان راضی هستند چرا که این سرمربی ایرانی کارنامه پرباری در عرصه فوتسال آسیا و جهان دارد.
 پس از گذشت حدود یک ماه از انتصاب او به عنوان سرمربی تیم مردان فوتسال عراق در تاریخ 26 اردیبهشت 1401 شهناز یاری سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران قرارداد بست و هدایت تیم ملی فوتسال زنان عراق که به گفته یاری برای نخستین بار است تشکیل می‌شود را بر عهده گرفت تا بدین ترتیب تیم‌های ملی آقایان و بانوان فوتسال عراق در سطح کادر فنی ایرانیزه شود. 
یاری که پیش از رفتن به عراق هدایت تیم ملی فوتسال نامی‌نو اصفهان را در لیگ برتر فوتسال زنان ایران بر عهده داشت با قبول پیشنهاد عراق به این کشور رفت تا پس از شهرزاد مظفر دومین بانوی لژیونر فوتسال بانوان در بحث سرمربیگری تیم ملی باشد. شهناز یاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایران ورزشی درباره شرایط تیمش می‌گوید: «مسابقاتی که شرکت می‌کنیم رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا است که در کشور عربستان و شهر جده برگزار می‌شود. هفت تیم از غرب آسیا حضور دارند. این مسابقات از دو گروه سه‌تایی و چهارتایی تشکیل شده که ما در گروه چهارتایی هستیم و از هر گروه دو تیم صعود می‌کند. اولین مسابقه‌مان هم با بحرین است که به تازگی قهرمان شده است و بازی دوم و سوم‌مان هم با امارات و فلسطین است. به موفقیت در تیم ملی عراق امیدوارم. »

Page Generated in 0.0048 sec