printlogo


کد خبر: 248082تاریخ: 1401/3/21 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
 فرهاد مجیدی فرزند استقلال است. تعصب او مثال زدنی است. امیدوارم مربی بعدی تیم استقلال هم همانند فرهاد مجیدی با تعصب باشد. وظیفه طرفداران تیم استقلال این است که از فرهاد مجیدی که میراث گرانبهایی برای این تیم است مراقبت کنند.
محمد امیری از ورامین
 
عنایتی هم بد نیست سرمربی تیم استقلال شود. اما از کجا به کجا رسیدیم که عنایتی خوابش را هم نمی‌دید حالا حالاها سرمربی تیم استقلال شود! می‌ترسم او خودش را فراموش کند که مربی تیم بزرگی شده است و همچنین به کارهایش اهمیت ندهد!
قاسم نورمحمدی از تهران
 
به نظر من آزمون مهمی پیش روی مدیرعامل استقلال است. او باید مربی خوبی برای استقلال جذب کند. علاوه بر این او باید به بازیکنان مهمی که فصل گذشته بازی‌های خوبی برای تیم به نمایش گذاشتند اهمیت بدهد و با آنها قرارداد ببندد. البته تیم به خریدهای (بازیکنان) جدید هم نیاز دارد و مدیرعامل استقلال بهتر است در تدارک آن هم باشد.
یوسف رحمانی از همدان
 
در سایت‌های ورزشی منتشر شده که آلین دینکا مربی رومانیایی - آلمانی دروازه‌بان‌های تراکتور در فصل‌های گذشته یکی از گزینه‌های جانشینی داود فنایی در تیم پرسپولیس است. چنانچه این خبر حقیقت داشته باشد تا حدودی به نفع پرسپولیس است هر چند کار داود فنایی بی‌نظیر است.
مسعود گوهری از تهران
 
طرفدار پرسپولیسم. از اینکه رضا درویش گفته می‌خواهیم در نقل انتقالات بمب منفجر کنیم و صحبت‌هایش را ادامه داده که وظیفه ما این است که در سمت و جایگاه خودمان کار کنیم تا تیم پرسپولیس در شرایط ایدآل قرار بگیرد و استفاده از کلمات بمب کار من نیست و این کار آنهایی است که تبلیغات راه‌اندازی می‌کنند، به‌عنوان یک طرفدار خیلی خوشحال و روحیه گرفتم.
موسوی از اصفهان
 
 

 


Page Generated in 0.0053 sec