printlogo


کد خبر: 248081تاریخ: 1401/3/21 00:00
لژیونرها

طارمی بالاتر از امباپه و وینیسیوس
ستاره ایرانی پورتو بالاتر از ستارگان فوتبال جهان قرار گرفت. مهدی طارمی، ستاره ملی پوش کشورمان فصلی فوق‌العاده را به همراه پورتو پشت سرگذاشت و قهرمان لیگ برتر پرتغال و جام حذفی شد. مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل با 23 گل در رده دوم بهترین گلزنان ایستاد. ستاره ایرانی تنها در گلزنی به پورتو کمک نکرد بلکه در ساختن گل‌ها نیز نقشی مؤثر داشت.
در همین رابطه سایت «Matchday 365» انگلیس به معرفی 6 بازیکن برتر پنالتی‌گیر در 7 لیگ معتبر اروپا در فصل گذشته پرداخت که بیش از 4 پنالتی گرفتند. مهدی طارمی با 5 پنالتی در لیگ پرتغال بالاتر از کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن و وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید قرار گرفت. طارمی همچنین به‌عنوان بهترین بازیکن فصل پورتو هم انتخاب شد.
 
جدایی مهدی قایدی از شباب الاهلی
با اعلام یک رسانه اماراتی، جدایی مهدی قایدی مهاجم ایرانی از تیم شباب الاهلی قطعی شد. به نقل از «منبر الکره الاماراتیه»، مهدی قائدی برای فصل آینده جایی در تیم شباب الاهلی ندارد و از این تیم جدا می‌شود. این اتفاق همزمان با قرارداد «لئوناردو ژاردیم» با تیم شباب الاهلی به‌عنوان سرمربی، رخ داده است.
هنوز مقصد قایدی که از استقلال راهی تیم شباب الاهلی شده بود، مشخص نیست. از تیم اتحاد کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی به‌عنوان مقصد احتمالی قایدی نام برده می‌شود. در عین حال همزمان با فرهاد مجیدی، استراماچونی هم دیگر سرمربی است که خواستار جذب قایدی است. با گمانه‌زنی‌هایی که درباره مذاکره استرا با استقلال مطرح شده است، عده‌ای از احتمال بازگشت قایدی به استقلال در صورت حضور استراماچونی به‌عنوان سرمربی این تیم می‌گویند. با این حال کماکان بحث پیوستن قایدی به تیم مجیدی جدی است.

Page Generated in 0.0048 sec