printlogo


کد خبر: 248065تاریخ: 1401/3/19 00:00
واکنش رئیس کمیته المپیک به ادعاهای علی مرادی
هزینه خیلی از سفرهای وزنه‌برداری را ما دادیم

 اظهارات عجیب علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری هنوز هم ترکش‌های خودش را دارد. پس از اینکه او اعلام کرد بودجه به اندازه کافی ندارد و خرج خیلی از سفرها بالای 3 میلیارد تومان می‌شود، تماس با رئیس کمیته ملی المپیک خیلی از حقایق را آشکار کرد.
علی مرادی ادعا کرده که بودجه فدراسیون تحت امرش را به طور کامل نگرفته است و...
در کدام یک از دوره‌ها در هفته سوم فروردین ماه 50 درصد از بودجه، آن هم بودجه‌ای که 50 درصد افزایش داشته است به حساب فدراسیون‌ها واریز شده است؟ اگر اشتباه نکنم 2 یا 3 بار برای فدراسیون وزنه‌برداری بلیت‌های سفر را خریدیم. ما 2 میلیارد به‌صورت نقد به مرادی پرداخت کردیم و 3 میلیارد تومان هم برای آنها بلیت خریدیم. حرف‌هایی که ایشان زده‌اند راست نیست و این اصلاً مسیر خوبی نیست که دوست عزیر من در پیش گرفته است و باید آن را اصلاح کند.
 پس چرا ایشان این حرف‌ها را مطرح کرده است؟
ببینید، هر کسی وظایفی دارد که باید به آن عمل کند. تقریباً 5 سال است که بودجه‌ها را به بهترین شکل ممکن به فدراسیون‌ها داده‌ایم. وظیفه یک مدیر به دست آوردن بودجه است و ما این کار را بلد هستیم. حالا اینکه یک سری از فدراسیون‌ها با کسری بودجه روبه‌رو می‌شوند را باید از خودشان پرسید. سؤال من این است که آقای رئیس فدراسیون وزنه‌برداری! درکدام یک از سال‌ها بیش از 50 درصد بودجه خودتان را تا این وقت از سال گرفته بودید؟
 شما تا جایی که می‌دانیم هر کمکی که از دست‌تان بر‌آمده نه فقط برای وزنه‌برداری که برای همه رشته‌ها انجام داده‌اید.
این عین بی‌انصافی است که اگر علی مرادی این حرف‌ها را به زبان آورده باشد. شما پول کم آورده‌اید؟ چرا اسپانسر نگرفتید؟ اتفاقاً یک چیزی را به شما بگویم؟ رؤسای فدراسیونی که با ما مخالفت می‌کنند، بیشتر می‌گیرند! آقای مرادی باعث مشکلات به وجود آمده شما که ما نیستیم. اگر باز هم برای سفرهای‌تان مشکل دارید به ما بگویید اما بی‌انصافی نکنید.

Page Generated in 0.0045 sec